بصیرت و پیروی از مکتب اهل بیت مهم ترین عامل برای مقابله با وهابیون است

امام جمعه مسجد سلیمان، بصیرت و پیروی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را مهم ترین عامل برای مقاومت شیعیان پاکستانی مقابل وهابیون دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، حجت الاسلام صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، امروز(19 اسفند) در تجمع طلاب خوزستان در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان، گفت: در چند سال اخیر شیعیان پاکستان همواره مورد تهاجم قرار گرفتند که در اثر آن بسیاری شهید و مجروح به جای مانده لذا مراجع و علمای ما با نگاهی کامل و جامع هر کجا که مظلوم و مستضعف مورد ظلم سیستماتیک بین‌المللی و هماهنگ قرار می‌گیرد، حاضر هستند.

 

وی بر بصیرت و اتحاد مردم پاکستان تأکید کرد و با اشاره به گفته رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه دوره جنگ‌های صلیبی فرا رسیده است، افزود: این جمله نشان از آن دارد که دشمن پی برده، امروز با یک دین کارآمد، هدفمند، انسان‌ساز به نام اسلام و به‌ویژه مذهب تشیع مواجه‌ است و دین، قرآن و عترت را نشانه گرفته‌اند.

 

وی با بیان اینکه دشمن امروزه در کشورهای اسلامی جنگ نیابتی به راه انداخته و مسلمانان دروغی را مقابل مسلمانان حقیقی قرار می‌دهد، تصریح کرد: دشمن با قرآن سوزی های مختلف، اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) و ساخت فیلم های اهانت آمیز علیه اسلام خواستار نابودی شرعیت اسلامی است از این رو باید بیش از گذشته بر هوشمندیمان بیفزاییم.

 

امام جمعه مسجد سلیمان، با اشاره به هوشمندی و بصیرت شیعیان در کشورهای مختلف، خاطر نشان کرد: امروزه دشمنی های مختلفی علیه مسلمانان به ویژه محبان اهل بیت(ع) در جهان می شود که سرکرده این دشمنی ها دولتمردان غربی هستند.

 

وی با بیان اینکه مردم شیعه پاکستان با وجود تهدید ها و تحریم های مختلف از سوی سلفیان تندرو به مذهب اهل بیت(ع) پایبند هستند، تأکید کرد: بصیرت و پیروی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مهم ترین عامل برای مقاومت شیعیان پاکستانی مقابل وهابیان است.

 

حجت الاسلام امینی، با اشاره به اینکه علمای شیعیان با محکوم کردن اقدام بی شرمانه دشمن علیه مردم پاکستان، مقابله راسخی را با فرقه وهابیت داشتند، اذعان داشت: فرقه وهابیت این خیال باطل را به گور می برد؛ چرا که امروزه شاهد هستیم علمای بزرگ تسنن با کشف حقیقت به مذهب اهل بیت(ع) می پیوندند.

 

وی با بیان اینکه نظام سلطه با مشاهده گسترش دین اسلام با پوششی اسلامی به جنگ این دین مبین آمده است، اظهار کرد: دشمنان با پیاده سازی ترفند های مختلف علیه اسلام درصدد نشان دادن اسلامی دروغین هستند و آمریکا با تولید فیلم های خشن با موضوعات اسلامی می خواهد اسلامی را به مردم جهان معرفی کند که خونخواری و خشونت حرف نخست را در این دین می زند.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم بیانیه‌ای قرائت شد که در آن آمده است: ما طلاب و روحانیون مدارس علمیه خوزستان امروز حرکت سخیف و جنایتکارانه جنایتگران سلفی و وهابی در کشتار مردم مظلوم شیعه و پیرو مکتب اهل‌بیت(ع) در پاکستان را محکوم و تقبیح می‌کنیم و خواستار ریشه‌کن شدن این جریان انحرافی که دست‌پرورده استکبار جهانی به پرچم‌داری آمریکا و انگلیس و اسرائیل خبیث است از چهره پاک اسلام و مسلمین هستیم و از تمام مسلمانان شیعه و سنی حقیقی رسول خدا(ص) می‌خواهیم که با وحدت کلمه، فتنه برادرکشی وهابیون را خنثی کنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 236311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha