حدود 77 هزار نفر در کامیاران برگه سهام عدالت دریافت کرده اند

فرماندار کامیاران از واگذاری برگ سهام عدالت به 76 هزار و 927 نفر از مردم این شهرستان در راستای توزیع متعادل ثروت ملی و اجرای عدالت اجتماعی خبر داد.

 علی عسکر روحانی، فرماندار کامیاران به خبرنگار شبستان گفت: تاکنون 76 هزار و 927 نفر در قالب 20 هزار و 668 خانوار این شهرستان موفق به ثبت نام و دریافت برگه سهام عدالت شده اند.

 

وی افزود: به منظور توزیع متعادل ثروت ملی و تامین عدالت اجتماعی طرح سهام عدالت در کشور اجرا و در کامیاران مراحل ثبت نام افراد وخانوارها در چند سال اخیر طی فراخوان های مختلف انجام و در حال حاضر مرحله تکمیل فرم های کارگران ساختمانی در جریان است.

 

روحانی تصریح کرد: از چهار هزار و 800 خانوار کارگر ساختمانی شناسایی شده شهرستان فرم های مربوط به سه هزار و 500 خانوار تکمیل و آماده تحویل جهت ثبت نهایی است.

 

فرماندار کامیاران اظهار امیدواری کرد: با ثبت نام از سایر افراد باقیمانده برگه های سهام در اسرع وقت صادر وتحویل مشمولان شود.


گفتنی است شرکت تعاونی سهام عدالت کامیاران از سال 85 به ثبت رسیده و از همان سال با اعلام فراخوان، ثبت نام از دهک های مختلف را شروع کرده وتاکنون مراحل مختلف کار را ادامه داده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 236238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha