جشن شکوفه ها، جشنی برای حضور نوجوان در مسجد

جشن شکوفه ها به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه اعضایی کانون ها در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب شهر اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام محمود لطفیان، معاون ستاد اقامه نماز و استاد مرکز تخصصی کودکان حوزه علمیه قم در این مراسم که (19 اسفند) در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب شهر اراک برگزار شد، ضمن اجرای برنامه های شاد و آموزشی برای دانش آموزان گفت: کانون های مساجد مامنی برای حضور جوانان و نوجوانان است.


وی با اشاره به برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و آموزشی در کانون های مساجد، افزود: نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی با حضور در مساجد علاوه بر بهره مندی از کلاس های آموزشی به با مسجد و فرهنگ دینی هر چه بیشتر مانوس می شوند.


در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید تقی امینی، امام جماعت و مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی، تخصصی نماز نیز در این مراسم به ارایه گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی شهید کوچکی پرداخت و گفت: این کانون فرهنگی در طی سال برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای جوانان و نوجوانان برگزار می کند.


گفتنی است در این مراسم، گروه نمایش متقین کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی به اجرای نمایشی در رابطه با چهارشنبه آخر سال پرداختند و گروه سرود پیامبر اعظم این کانون نیز به اجرای سرود پرداختند.


لازم به ذکر است در پایان این مراسم از 15 نفر از افرادی که در مسابقه شکوفه ها شرکت کردند هدایایی اهدا شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 236236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha