برپایی نمایشگاه های عرضه کالا از افزایش کاذب قیمت ها جلوگیری می کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به طرح های پایان سال، گفت: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا بطور مستقیم در پایان سال از افزایش کاذب قیمت ها در بازار جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، ایرج حسن زاده، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، امروز ( 19 اسفند) در جریان بازید از نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در سنندج از نحوه برپایی، قیمت گذاری اجناس، بازرسی و نظارت مستقر در نمایشگاه ابراز رضایت کرد.


وی افزود: عرضه مستقیم کالا بطور مستقیم در پایان سال از افزایش کاذب قیمت ها در بازار جلوگیری می کند به گونه ای که قیمت اجناس مصرفی پایان سال شهروندان در این گونه نمایشگاه ها بطور چشمگیری از قیمت های سطح بازار پایین تر است.


معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اظهار داشت: امسال نسبت به سال های قبل کیفیت و تنوع کالاها در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا افزایش چشمگیری داشته است و این مهم می طلبد با اطلاع رسانی صحیح و بموقع مردم استان را مطلع کرد.


وی از مردم استان خواست با مراجعه به نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا، اجناس مورد نیاز خود را که هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت در سطح بالاتری قرار دارد، مایحتاج پایان سال خود را تهیه کنند.


فرماندار شهرستان سنندج نیز در بازید از این نمایشگاه ها از نحوه تعامل و نظارت بر کالاهای عرضه شده در نمایشگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا(فروش بهاره) با چینش بسیار خوب غرفه ها و تنوع بسیار بالایی کالاها و همچنین توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم می تواند نیازهای پایان سال مردم را پوشش دهد.


ولی الله میرزائی اصل با ابراز رضایت از برپائی با کیفیت این گونه نمایشگاه ها از مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان و همچنین مجامع امور صنفی تقدیر و تشکر کرد.
 

گفتنی است، امسال در کردستان 13نمایشگاه عرضه مستقیم کالا(فروش بهاره) با بیش از 800غرفه مایحتاج مردم را با 15الی 20درصد پایین تر از قیمت بازار در اختیار مردم قرار می دهد.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 236214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha