قرآن کریم سبک زندگی دینی را تبیین می کند

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی گفت: پرداختن به قرآن کریم سبک زندگی دینی در بین نسل جوان و نوجوان را تبیین می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی درجمع حافظان قرآن کریم در امامزاده سید عبدالعظیم (ع) روستای دهسرخ گفت: حفظ قرآن، ترجمه، مفاهیم، تلاوت، ترتیل و تحقیق درزمینه قرآن مقدمه ای برای زندگی با محوریت قرآن است.
وی بااشاره به این مطلب که مطمئن ترین، جامع ترین و موثرترین مولفه های زندگی سبک دینی با محوریت قرآنی است، اظهارداشت: افرادی که به قرآن پناه می برند و رفتار قرآنی پیشه می کنند، این مولفه الگویی برای سایر افراد جامعه خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی با بیان اینکه حافظان قرآن سفیران فرهنگی جامعه هستند که درسایه معنویت فرهنگی خدمت می کنند، اذعان داشت: حافظان قرآن کریم خدمتگزاران جنگ نرم و جبهه جهاد فرهنگی هستند که باید این روحیه دربین نسل جوان و نوجوان فراگیرشود.

بنابرگزارش روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام گنابادی نژاد خدمت به دین و دیانت، قرآن و اسلام را درسایه خون شهدا و قیام امام راحل دانست و گفت: تلاش علمای روحانی، دلبستگی آحاد مردم به دین اسلام و قرآن شرایط برای فراگیرکردن مکتب قرآنی را فراهم آورده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی با بیان اینکه حفظ قرآن کریم زیربنای انس با قرآن کریم است، افزود: انس با قرآن کریم به فراگیرشدن رشته ها مختلف قرآنی درجامعه کمک می کند.
 

پایان پیام/

کد خبر 236205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha