راه انداز کانون فرهنگی و هنری در ادارت/ تجهیز کانون های مساجد مهران

فرماندار شهرستان مهران، خواستار راه اندازی کانون های فرهنگی و هنری و کتابخانه باز در ادارت نهادها و دستگاه های اجرایی این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الله نصیری پور، فرماندار مهران، صبح امروز(19 اسفند) در جشن تلاش اتمام کانون های مساجد مهران، اظهار کرد: شهرستان مرزی مهران به دلیل وجود عتبات عالیات و تردد زوار، از ظرفیت بسیار بالایی برای کار فرهنگی برخوردار است.


وی، با بیان اینکه کانون های مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگی دینی و مذهبی دارند، افزود: راه اندازی و تاسیس این کانون ها، با توجه به استقبال مناسب و گسترده اقشار مختلف به ویژه جوانان از این مراکز می تواند در شکوفایی فرهنگی و دینی در این شهرستان نقش به سزایی داشته باشد.


فرماندار شهرستان مهران، خواستار تاسی این کانون ها در ادارات و دوایر دولتی شد، ابراز کرد: دشمن امروز به هر شکلی برای ضربه زدن به فرهنگ اسلامی مردم استفاده می کند که کانون می توانند با برنامه ریزی صحیح، نقش خود را در ترویج فرهنگ اسلامی ایفا کنند.


نصیری پور، با بیان اینکه اولین نماز جمعه سال در مهران در یادمان ایثار شهادت این شهربرگزار می شود، یادآور شد: این شهر محل انجام عملیات های بزرگی در طور 8 سال دفاع مقدس و شهادت بیش از 6 هزار نفر از فرزندان این مرز و بوم بوده و از طرفی دروازه ورود به عتبات عالیات است که این دو امر مهم، توجه بیشتری را نسبت به مهران می طلبد.


وی، در پایان خواستار حمایت و تجهیز بیشتر از کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان شد و خاطرنشان کرد: در راستای تقویت کانون های مساجد، این دستگاه اجرایی از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


گفتنی است، این مراسم با حضور بیش از 400 نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد این شهرستان برگزار شد.


پایان پیام/

کد خبر 236188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha