صرفه‌جویی ملی و کاهش هزینه‌ها نقطه عطفی برای خدمات پستی است

معاون امور پستی استان اصفهان گفت: صرفه‌جویی ملی و کاهش هزینه‌ها نقطه عطفی برای خدمات پستی است که باید این مزیت را برای مردم و مسئولان تبیین و تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حمید باقری، معاون امور پستی استان اصفهان، امروز شنبه " 19 اسفند" در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اداره پست از "10 تا 29 اسفند" تخفیف‌های ویژه‌ای برای خدمات خود ارائه کرده است، تاکید کرد: تخفیف 10 درصدی پست ویژه، 10 درصدی پست پیشتاز، 30 درصدی کارت پستال، 30 درصدی صندوق شخصی و 10 درصدی پست تبلیغ، از جمله این موارد هستند.


وی در مورد ارائه کارت‌پستال‌های اداره پست تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت "ایکارد" عکس‌های مورد علاقه خود را انتخاب و اداره پست نیز با توجه با این موضوع کارت پستال‌ها را صادر می‌کند.


معاون امور پستی استان اصفهان با اشاره به اینکه در سایت "ایکارد" امکان آپلود سایر عکس‌ها نیز وجود دارد، اظهار داشت: هزینه این اقدامات پستی نیز به صورت الکترونیکی است.


باقری تاکید کرد: ارائه کارت پستال‌های پستی تاکنون در تهران و در منطقه 19 پستی این شهر ارائه شده است و اصفهان نیز در این راستا خدمات خود را ارائه می‌دهد.

 

وی کاهش هزینه‌های ملی با استفاده از خدمات پستی را یک نقطه عطف در ارتباطات دانست و افزود: صرفه‌جویی ملی و کاهش هزینه‌ها نقطه عطفی برای خدمات پستی است که به سادگی نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد و باید این مزیت را برای مردم و مسئولان تبیین و تشریح کرد.


شایان ذکر است، انواع خدمات پستی شامل، سرویس مراسلات عادی، سرویس پست سفارشی، پست پیشتاز، سرویس بیمه، پست جواب قبول، پست تبلیغ، سرویس دو قبضه، پست تصویری، پست یافته، صندوق پست صوتی، پست تلفنی، پست رستانت، پست سریع، پست بار، سرویس امانت تحویل در مقابل پرداخت بها، پیک ویژه، سرویس پست الکترونیک، پست خرید و دیگر خدمات است.


پایان پیام/

کد خبر 236152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha