سامانه محاسبه نرخ مرسولات پستی راه اندازی می شود

مدیر کل پست استان اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سامانه محاسبه نرخ مرسولات پستی گفت: مشتریان می‌توانند با مراجعه با سایت اداره، تعرفه‌های پستی خود را با توجه به مبدا و مقصد، وزن و سایر موارد برآورد کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید سعید رجالی، مدیر کل پست استان اصفهان، امروز شنبه " 19 اسفند" در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه عملکرد این اداره از حساسیت و اعتماد خوبی در بین جامعه برخوردار است، تاکید کرد: در صورتی که کوچک‌ترین تخلفی در ارسال مرسولات پستی بین واحد‌های پستی به وجود آید، برای آن واحد و متصدی مربوطه، امتیاز منفی در نظر گرفته می‌شود.


وی با بیان اینکه یکسری از ممنوعات پستی توسط اداره پست مشخص شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از اقدامات این اداره با شرکت‌های هواپیمایی است، این شرکت‌ها نیز یکسری از ممنوعات خاص خود را اعلام کرده‌اند.


*پیک موتوری خدمت رسانی‌های پستی را افزایش می‌دهد


مدیر کل پست استان اصفهان در مورد ارائه خدمات بهتر اداره پست با بیان اینکه راه‌اندازی پیک‌های موتوری برای سرویس‌های پستی، از جمله این اقدامات است، اظهار داشت: این نوع سرویس‌دهی از سال آینده آغاز می‌شود.


رجالی با اشاره به راه‌اندازی سامانه محاسبه نرخ مرسولات پستی گفت: مشتریان می‌توانند با مراجعه با سایت اداره، تعرفه‌های پستی خود را با توجه به مبدأ و مقصد، وزن و سایر موارد برآورد کنند.


وی در مورد افزایش قیمت مرسولات پستی با بیان اینکه در راستای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها افزایش 70 درصدی داشته‌ایم، تاکید کرد: تا پایان برنامه پنجم توسعه مجوز افزایش 30 درصدی نرخ‌های پستی را داریم که البته افزایش نرخ با دستور کمیسیون تنظیم مقررات و شرکت پست انجام شده و استان اصفهان نیز تابع این دستورالعمل‌هاست.


*133 هزار شناسنامه و کارت ملی تحویل صاحبانشان شده است


مدیر کل پست استان اصفهان با بیان اینکه استان‌های خراسان رضوی، تهران ، فارس، گلستان و اصفهان از بهترین استان‌ها در ارائه خدمات پستی هستند، اظهار داشت: در این بین استان اصفهان توانسته است، جایگاه نخست ارائه خدمات را از آن خود کند.


رجالی ادامه داد: در سال جاری، تعداد 133 هزار شناسنامه و کارت ملی از ثبت احوال دریافت و تحویل مشتریان شده است.


*واحدهای پستی تنها هفت روز در سال تعطیل هستند


مدیر کل پست استان اصفهان با اشاره به اینکه در تقویم کاری، تنها هفت روز تعطیلی برای واحدهای پستی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: روز نخست و روز 13 عید نوروز از جمله این ایام هستند.


رجالی ادامه داد: مرکز تجزیه مبادلات و مراکز توزیع در تمام ایام نوروز فعالیت‌های پستی خود را ادامه می‌دهند.


وی در مورد پذیرش مرسولات پستی با بیان اینکه مراکز ادارات پست شهرستان اصفهان در نواحی نشاط، فیض، مسجد سید، غدیر، خوراسگان، لاله و ملک شهر آماده ارائه خدمات هستند، افزود: ساعات اداری این واحد از هشت صبح تا 13 در نظر گرفته شده است.


مدیر کل پست استان اصفهان بیان داشت: دفتر پست میدان امام (ره) در ایام نوروز از ساعت 8 صبح تا 8شب آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان است.


پایان پیام/

کد خبر 236135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha