دولت پاکستان با این حوادث به صورت ریشه ای برخورد نماید

نماینده ولی فقیه در گلستان خطاب به دولتمردان پاکستان گفت: دولت پاکستان باید با این حوادث به صورت ریشه ای برخورد نموده و این غده سرطانی را از میان بردارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و رئیس شورای حوزه علمیه استان، امروز (19 اسفند) در تجمع طلاب و روحانیون استان گلستان در اعتراض به کشتار شیعیان مظلوم پاکستان در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به واسطه بیداری اسلامی احساس خطر کرده اند، گفت: یکی از فجایع دشمنان اسلام در چندروز اخیر، حمله های تروریستی در کشور پاکستان است که شیعیان مظلوم بسیاری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.


وی با اشاره به اینکه از سه قرن اخیر ما شاهد چنین حوادثی در کشورهای منطقه بوده ایم، افزود: منطقه ما منطقه ای بسیار مهم و استراتژیک است و یکی از بهترین ترفندهایی که دشمنان می توانند از آن بهره ببرند، ایجاد تفرقه و اختلاف با چنین حرکاتی در میان مسلمانان است.


وی، با بیان اینکه امروزه شبکه های بسیاری وجود دارند که در حال تخریب مسلمانان هستند، تصریح کرد: در این شبکه ها مزدورانی به خدمت گرفته شده اند که تحت عنوان دفاع از تشیع، به زشت ترین شکل به اسلام توهین می نمایند.


امام جمعه گرگان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید به مقدسات مسلمانان احترام گذاشته شود، گفت: حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) که انسانی دلسوز، فداکار، فقیه، عالم به زمان و غیره هستند، بارها تأکید نموده اند که باید به این مقدسات احترام گذاشته شود، اما متأسفانه ما شاهد این زشتی ها در دنیای امروز می باشیم.


آیت الله نورمفیدی با اشاره به وحدت شیعه و سنی در کشور و استان گلستان، اظهار داشت: ما امروزه شاهد وحدت بسیار خوبی در میان اهل تشیع و تسنن در کشور و مخصوصا استان گلستان بوده و در میان اهل سنت نیز محبان بسیاری به اهل بیت(ع) وجود دارند که مایه افتخار است.


وی با تأکید بر اینکه نباید اختلافات شیعه و سنی به میان جامعه کشانده شود، گفت: علمای شیعه و سنی باید در نشستی باهم ارتباط برقرار کرده و سعه و صدر و صبر، با هم در مسائل گوناگون به بحث بنشینند و بر اساس ادله و برهان، اگر به نتیجه رسیدند که همه تابع باشند و اگر هم به نتیجه نرسیدند، همانند گذشته به احترام یکدیگر پرداخته و از اسلام دفاع نمایند.


نماینده ولی فقیه در گلستان خطاب به دولتمردان پاکستان، گفت: دولت پاکستان باید با این حوادث به صورت ریشه ای برخورد نموده و این غده سرطانی را از میان بردارد.


پایان پیام/

کد خبر 236117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha