کشتار شیعیان پاکستان موجب تاثر همه مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: کشتار کویته شیعیان پاکستان موجب تاثر شدید همه مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بیانیه ای که نسخه ای از آن به دست خبر کشتار شیعیان مظلوم پاکستان که از سوی گروه های انحرافی و سپاه صحابه صورت می گیرد این موجب تاثر شدید همه مسلمانان جهان گردید بار دیگر شاهد جنایات وهابیان و نوکران استکبار جهانی در کویته و کراچی بودیم، که کوردلان افراطی، بی توجه به آنچه آموزه‌های عقلانی اسلام بیان می‌دارد، جنایتی دیگر در تاریخ به ثبت رساندند، به جهانیان و نسل‌های آینده نشان دادند که تفسیر خود ساخته مبانی اسلام چه فجایعی به بار خواهد آورد.

 

این بیانیه می افزاید: امروز آنان با در اختیار داشتن رسانه های مختلف از جمله ماهواره و سایت و دلارهای نفتی فراوان بر ضد عقاید شیعیان سمپاشی کرده و باور آنها را با استدلال های سطحی خود زیر سوال می برند.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: قبل از شکل گیری این فرقه انحرافی، پیروان اهل بیت(علیه السلام) در کنار برادران اهل سنت به صورت مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کردند اما بعد از شکل گیری وهابیت، روند تکفیر و کشتار شیعیان آغاز شد.


آیت الله دری در ادامه آورده است: جای تاسف دارد که چگونه سردمداران کاخ سیاه آمریکا با سکوت خود این جنایات ضد بشری را تایید و تشویق می نمایند و تاسف بیشتر سکوت مرگ بار مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر و مرتجعین منطقه است که در برابر برادر کشی اقدام جدی انجام نمی دهند بلکه از جنایت کاران پشتیبانی می کنند.

 

لازم به ذکر است، امام جمعه اراک از اقشار مختلف مردم استان مرکزی برای محکومیت شدید اینگونه اقدامات نابخردانه، نامشروع و غیر قانونی دعوت کرده که در تجمعی که امروز در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اراک برگزار می شود شرکت کنند.


پایان پیام/

کد خبر 236111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha