تعهد چهار میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه ساز شهرستان زرندیه

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندیه از تعهد چهار میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه ساز این شهرستان خبر داد.

بخشعلی قشقایی٬ رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندیه٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر٬ گفت: ساخت یک باب مدرسه 6 کلاسه توسط خیرین حاج آقا نظری و بدیعی در شهرستان زرندیه با اعتبار چهار میلیارد ریال تعهد شد.


وی با اشاره به اهمیت کار خیر بویژه در راه تعلیم و تربیت٬ افزود: کسانی کـه با گذشت٬ مال و ثروت خود را به امر مدرسه سازی اختصاص می دهند بی شک در زمره جهادگران عرصه علم و دانش بشمار می روند.


رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندیه با بیان اینکه خیرین پیشتازان مبارزه با جهل، گمراهی، فقر و بیکاری هستند٬ اظهار کرد: بی تردید انسان های نیکوکاری که به امر خطیر مدرسه سازی همت می کنند پیشاهنگـان عرصــه علم و آگاهی و و نام نیک شـان همـواره از یادهـا نخواهد رفت.


قشقایی همچنین به نقش تاثیرگذار این قشر نیکوکار در تربیت نسل جوان و آینده سازان جامعه٬ تصریح کرد: با وجود افراد خیر و نیکوکار در امور مختلف به ویژه مدرسه سازی٬ دانش آموزان نیز باید در مسیر کسب هرچه بیشتر علم و دانش تلاش کنند.


رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندیه در پایان ابراز امیدواری کرد: نوجوانان و جوانان با تلاش در راه تعلیم و تربیت نه تنها سرمایه های ارزشمند جامعه اسلامی ایران باشند٬ بلکه الگوگیری از خیرین گام های نیکوی در مسیر ترویج فرهنگ اسلامی و تعلیم و تریبت بر دارند.


پایان پیام/

کد خبر 236093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha