کاهش 7 درصدی آمار تلفات رانندگی شهری و روستایی استان تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: آمار تلفات تصادف های رانندگی راه های برون شهری و روستایی استان تهران در 9 ماه منتهی به پایان آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 7 درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تهران، فریبرز واحدی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، در جمع خبرنگاران افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات ایمن سازی در چند ماه اخیر توانستیم آمار تصادفات را کاهش داده و به مرزهای ایمنی پایدار نزدیک شویم.

 

وی ادامه داد: تعامل مثبت و سازنده با پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، امداد و نجات و سایر ارگان های مربوطه به همراه اقدامات نوین ایمن سازی انجام شده در سطح راه های استان تهران روند تصادفات استان را همچنان در سیر نزولی حفظ کرده است.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران اظهار امیدواری کرد: رانندگان با رعایت قوانین رانندگی و تعامل و همکاری با پلیس و راهداران در نوروز امسال، سفری شاد، خاطره ساز و ایمن را برای خانواده هایشان به ارمغان بیاورند.

 

واحدی با اشاره به اجرای اقدامات ایمن سازی در حوزه راه های روستایی گفت: 500 کیلومتر روکش آسفالت به همراه نصب علایم و شانه سازی در راه های روستایی استان تهران انجام شده است.

 

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران اظهار کرد: آمار پزشکی قانونی از راه های روستایی نیز بسیار مساعد بوده به گونه ای که استان تهران با 50 درصد کاهش در 9 ماه امسال در مقایسه با آمار مشابه سال گذشته حایز رتبه برتر کشوری شده است.

 

وی افزود: این امر بدون تعامل فزاینده و موثر تمام ارگان های ذی ربط محقق نمی شد که امیدواریم این همکاری ها برای سفرهای نوروزی امسال افزایش یابد.
 

پایان پیام/

کد خبر 236059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha