کانون‌های فرهنگی مساجد تربیت کننده افسران جنگ نرم هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تنکابن وعباس آباد بابیان اینکه کانون‌های فرهنگی مساجد تربیت کننده افسران جنگ نرم هستند،گفت: دراین زمان که شبیخون و تهاجم فرهنگی است نقش کانون‌های مساجدبیشتر محسوس می‌شود.

محسن رضایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تنکابن و عباس اباد شب گذشته(18اسفند) در همایش تجلیل از فعالان فرهنگی کانون های مساجد شهرستان های نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر در امام زاده سید حسین (ع) پلت کله تنکابن با توجه به نقش آفرینی مساجد در محورهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اذعان کرد: مساجد پناهگاه امن و مستحکمی در برابر هجمه فرهنگی دشمنان است و بهترین پایگاه ارتباط انسان با خدا و ولایت و جامعه است.


رضایی، با تأکید بر ضرورت هوشیاری عموم مردم به ویژه مسئولان نهادهای فرهنگی نسبت به عمق دسیسه های فرهنگی دشمنان، بیان کرد: دشمنان ما با تهاجم فرهنگی و ایجاد شک و تردید در دین و هدف قرار دادن اصول دین سعی در به انحراف کشاندن جوانان دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تنکابن و عباس اباد تصریح کرد: کانون های مساجد می توانند در جهت پرورش استعدادهای نسل جوان و آموزش های عقیدتی و دینی نقش مهمی ایفا کنند.

 

وی گفت: کانون های مساجد تربیت کننده افسران جنگ نرم هستند و در این زمان که کشورهای اسلامی به ویژه کشورمان با شبیخون و تهاجم فرهنگی مواجه هستند، نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جامعه بیشتر احساس می شود.

 

رضایی، تعداد کانون های فرهنگی و هنری فعال این دو شهرستان را 35 کانون اعلام و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک این تعداد به بیش از 70 کانون برسد.


وی مساجد را کانون بصیرت و معنویت خواند و اظهار داشت: توسعه کانون های فرهنگی و هنری روستایی و شهری مساجد در غرب استان و فعالیت های جوانان در مسیر اصلی آرمان های رهبر انقلاب جهت دهی می شود.


پایان پیام/

کد خبر 235976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha