عملکرد بودجه سال ۹۱ وزارتخانه های نفت، نیروبررسی می شود

در جلسه این هفته کمیسیون انرژی مجلس، عملکرد بودجه سال ۹۱ وزارت نفت، نیرو و سازمان انرژی اتمی و همچنین لایحه بودجه سال ۹۲ کل کشور بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در جلسه این هفته کمیسیون انرژی مجلس که قرار است در روز یکشنبه 20 اسفند ماه، در اجرای ماده 45 آیین نامه داخلی مجلس، تعداد 2 نفر از اعضای این کمیسیون، انتخاب و به کمیسیون تلفیق بودجه سال 92 کل کشور معرفی خواهند شد. همچنین کمیسیون انرژی به بررسی عملکرد بودجه سال 91 وزارت نیرو و نظرهای آن وزارت‌خانه در بندهای 11، 13 و 90 و ردیف‌های بودجه سال 92، با حضور مسئولین وزارت نیرو، مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور خواهد پرداخت.

کمیسیون انرژی مجلس در روز دوشنبه 21 اسفند ماه، به بررسی عملکرد بودجه سال 91 وزارت نفت و نظرهای آن وزارت‌خانه در بندهای 3، 5، 8، 22، 24، 55 و 90 و همچنین ردیف‌های بودجه سال 92 کل کشور با حضور مسئولین وزارت نفت، مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور می پردازد.

گفتنی است در همین روز کمیسیون انرژی مجلس به ادامه بررسی بودجه سال 92 وزارت نفت در بندها و ردیف‌های ارجاعی با حضور مسئولین معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس، خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است کمیسیون انرژی مجلس در روز سه‌شنبه 22 اسفند ماه، به گزارش عملکرد بودجه سال 91 و نظرهای سازمان انرژی اتمی ایران در بودجه سال 92 کل کشور می‌پردازد.

همچنین در همین روز کمیسیون انرژی بررسی بودجه سال 92 کل کشور در بندها و ردیف‌ها و پیشنهادهای نمایندگان مجلس خواهد پرداخت.

گفتنی است کمیسیون انرژی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته 22 و23 اسفند ماه، به جمع بندی بودجه سال 92 کل کشور در بندها و ردیف های مشخص شده می‌پردازد.

پایان پیام/

 

کد خبر 235946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha