لایحه بودجه ۹۲ در حوزه های صنعت، معدن و ارتباطات بررسی می‌شود

جلسات کمیسیون صنایع و معادن مجلس یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می شود که بعد از جمع بندی طرح حمایت از تولد ملی، بررسی لایحه بودجه ۹۲ کل کشور را در دستور کار خود قرار می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کمیسیون صنایع ومعادن مجلس در جلسه عصر روز یکشنبه خود ضمن جمع‌بندی طرح حمایت از تولید ملی، دو نفر از اعضای کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق را برای بررسی لایحه بودجه 92 کل کشور انتخاب خواهد کرد. کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، همچنین در جلسه روز یکشنبه، اعضای کمیته تحقیق وتفحص از عملکرد صنایع خودروسازی و شرکت‌های خودروسازی را تعیین خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، کمیسیون صنایع ومعادن مجلس در روز دوشنبه صبح بررسی لایحه بودجه 92 کل کشور در بخش های صنعت، معدن، ارتباطات، پتروشیمی و هوافضا و در روز سه شنبه نیز در دونوبت صبح و بعد از ظهر بررسی گزارش‌های کارگروه‌های تخصصی کمیسیون و هم چنین بررسی پیشنهاد نمایندگان در خصوص لایحه بودجه سال آینده را دستور کار خود دارد.

کارگروه‌های تخصصی کمیسیون صنایع و معادن هریک به بررسی لایحه بودجه در حوزه های مختلف می‌پردازند به طوری که کارگروه ارتباطات بررسی لایحه بودجه در بخش ارتباطات، کارگروه پتروشیمی، صنایع نفت و گاز بررسی لایحه بودجه در بخش های پتروشیمی، نفت و گاز، کارگروه معدن و صنایع معدنی بررسی لایحه بودجه در بخش معدن و صنایع معدنی، کارگروه صنعت بررسی لایحه بودجه در بخش صنعت و همچنین کارگروه نوین و هوافضا نیز بررسی لایحه بودجه 92 کل کشور را در بخش نوین و هوافضا در دستور کار خود قرار دارند.

پایان پیام/
 

کد خبر 235927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha