گزارش سازمان تبلیغات اسلامی در مورد لایحه بودجه سال ۱۳۹۲

کمیسیون فرهنگی مجلس، این هفته گزارش سازمان تبلیغات اسلامی در مورد لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ در بخش مربوطه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  بر اساس گزارش اعلامی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی،کمیسیون فرهنگی مجلس، در روز یکشنبه(20 اسفند) بعد از مرور اخبار فرهنگی به ادامه بررسی طرح اداره صدا و سیما می‌پردازد. همچنین، در روز دوشنبه (21 اسفند) نیز کمیسیون فرهنگی در نوبت صبح بعد از بررسی اخبار فرهنگی، معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه با حضور در کمیسیون در خصوص بودجه سال 1392 گزارشی را ارائه خواهند کرد.

بنابراین گزارش، مسئولان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) را در خصوص لایحه بودجه سال 1392 کل کشور در بخش مربوطه گزارشاتی را به کمیسیون ارائه خواهند کرد.

بر این اساس، گزارش مسئولان جامعه المصطفی‌العالمیه، مسئولان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین گزارش مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص لایحه بودجه سال 1392 کل کشور از دیگر برنامه‌های این کمیسیون خواهد بود.

کمیسیون فرهنگی در روز سه‌شنبه(22 اسفند) نیز بعد از بررسی اخبار فرهنگی، لایحه بودجه سال 1392 کل کشور همراه با پیشنهادات نمایندگان را بررسی می‌کند.

لازم به ذکر است، در روز چهارشنبه(22 اسفند) نیز بررسی لایحه بودجه سال 1392 کل کشور همراه با پیشنهادات نمایندگان ادامه خواهد یافت.

پایان پیام/

 

کد خبر 235924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha