53 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: این مقدار سوخت به ارزش بیش از یک میلیارد و 320 میلیون ریال، طی 2 روز گذشته کشف شد.

سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر، صبح امروز (19 اسفند)، به خبرنگار شبستان در بوشهر گفت: ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده بیش از یک میلیارد و 330 میلیون ریال است که در این رابطه 7 نفر متهم دستگیر شدند.

 

در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی در شهرستان کنگان از یک دستگاه خودرو تریلیر نفتکش 28 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد که راننده قصد داشت به جای تخلیه در مقصد تعیین شده آن را به محل دیگری منتقل کند.


وی افزود: همچنین در اجرای طرح نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت، 2 محل دپوی سوخت در شهرستان کنگان شناسایی و بیش از 15 هزار لیتر سوخت کشف شد.
 

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در بازرسی از 2 شرکت مصرف کننده عمده سوخت هم، 10 هزار لیتر سوخت مازاد بر سهمیه کشف شد.
 

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: در طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی پلیس علاوه بر کنترل مبادی خروجی و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت مصرف‌کنندگان عمده سوخت نیز مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند که در این رابطه پس از هماهنگی لازم با تعزیرات حکومتی و شرکت نفت استان بوشهر در بازرسی از سه شرکت بیش از 10 هزار لیتر سوخت مازاد بر سهمیه در انبار این شرکت‌ها کشف شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 235908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha