500 هزار نفر از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کردند

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه، در خصوص سفر کارون راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور، گفت: امسال 500 هزار نفر از مناطق عملیاتی این استان بازدید کردند.

علی یوسفی راد، مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه، در خصوص سفرکارون راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور، به خبرنگار شبستان گفت: بر اساس ابلاغیات و دستور العمل ها سفرهای کاروان های راهیان نور باید از 15 فروردین شروع شود اما به دلیل استقبال مردم و ورود مسافران نوروزی، این سفرها از اسفند ماه آغاز می شود.


وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 36 هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند، تصریح کرد: امسال 500 هزار نفر از این مناطق دیدن کردند، که 60 هزار نفر از آنها به صورت سازماندهی بود.


یوسفی راد، عنوان کرد: باتوجه به اینکه استان کرمانشاه در مسیر عتبات عالیات قرار دارد و توجه بیش از پیش مسئولان به مناطق عملیاتی غرب کشور هرساله شاهد رشد تعداد زائران هستیم.


مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه، با اشاره به اینکه 25 هزار نفر نیز از استان به صورت سازماندهی شده به این مناطق اعزام شدند، اضافه کرد: از (15 اسفند) نیز اعزام دانشجویان به مناطق عملیات غرب کشور داریم.


وی با بیان اینکه 20 هزار دانش آموز نیز امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند، افزود: خوشبختانه زیرساخت های استان فراهم شده است و امیدواریم از سال آینده پذیرای کاروان های دانش آموزی راهیان نور در غرب کشور باشیم.


مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه، با بیان اینکه ظرفیت 4 هزار نفری اسکان زائران در استان وجود دارد، عنوان کرد: پادگان توحید، زائرسرای کربلا، زائرسرای خسروی و پادگان تنگه کنشت از جمله مکان های اسکان زائران است.


یوسفی راد، اضافه کرد: زیارتگاه مرصاد در اسلام آباد غرب، یادمان شهدای پاوه، یادمان شهدای بازی دراز و یادمان شهدای مطلع الفجر در گیلانغرب از مکان های است، که زائران از آن بازدید می کنند و در جریان رشادت های رزمندگان اسلام قرار می گیرند.


وی ادامه داد: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی و بازدید از یادمان‌های شهدا یک حرکت فرهنگی بزرگ و اثربخش است.


پایان پیام/
 

کد خبر 235105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha