تکریم چهره های منتخب قرآنی منطقه 15

مدیر روابط عمومی دارالقرآن مسجد امام جعفر صادق(ع) از برگزاری آخرین جلسه هفتگی شورای قرآنی منطقه 15 در سال 1391 و کریم چهره های قرآنی این منطقه خبر داد.

محسن طلایی، مدیر روابط عمومی دارالقرآن مسجد امام جعفر صادق(ع) با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی درخصوص برنامه های شورای قرآنی منطقه 15 به خبرنگار شبستان گفت: آخرین جلسه هفتگی شورای قرآنی منطقه 15 شهرداری تهران در سال 1391 تشکیل و در حاشیه این جلسه چند فعال قرآنی معرفی و از زحمات آن‌ها تجلیل به‌عمل آمد. همچنین جلسه هفتگی شورای قرآنی منطقه 15 شهرداری تهران امروز سه شنبه ، 15 اسفند ماه ، در دفتر ستاد اقامه نماز تهران واقع در میدان فلسطین با حضور اعضای شورای قرآن این منطقه و برخی از فعالان قرآنی جنوب شرق تهران برگزار شد.


وی عنوان کرد: در این جلسه، ضمن ارائه گزارش عملکرد شورای قرآنی منطقه 15 توسط اعضای شورا ،‌در ادامه حجت الاسلام حاج محسن قرائتی، مسئول ستاد اقامه نماز از چهره‌های قرآنی منطقه 15 در عرصه‌های ترویج امور دینی و مذهبی و از فعالان قرآنی این منطقه تجلیل بعمل آورد.


در این دیدار صمیمانه استاد قرائتی ، ضمن تاکید بر حمایت‌های مادی و معنوی از فعالان قرآنی شهر تهران اذعان نمودند که باید همواره در تمامی امور رضایت باری تعالی را سرلوحه انجام کارها قرار دهید و در راه نشر و ترویج فرهنگ قرآنی از هیچ کوششی نباید دریغ نمود.
طلایی خاطرنشان کرد: در این جلسه از قاسم مالکی، محمد رضا زین العابدینی، عباس دشتی، مجید داوودی ، علی محمدی در زمینه تعلیم و آموزش قرآن کریم تجلیل شد. همچنین از یک دهه زحمات فعال قرآنی، «مهدی حسنی» مسئول مرکز فرهنگی بدر قدردانی به‌عمل آمد. ایشان به عنوان فعال قرآنی در زمینه تهیه و تولید سررسید های قرآنی «بینات» و «روایت نور» با دقت نظر ویژه ای آن را فراهم نموده است که در سالهای اخیر نیز با استقبال چشمگیر علاقمندان کلام وحی روبرو شده است.


شایان ذکر است سررسید قرآنی «بینات» به همراه نرم افزار قرآنی بیان برای نهمین سال متوالی منتشر شده است و شامل مطالب کوتاه و متنوع قرآنی است . این سررسید در دو قطع وزیری و نیم وزیری به چاپ رسیده است. مهمترین مطالب این سر رسید عبارت است از : برخی از حکمتهای قرآنی و نهج البلاغه ،‌ پرسش و پاسخ های قرآنی ، پیام آیات(تفسیر سوره طه و لقمان ) ، استفتاآت قرآنی( به نقل از مراجع معظم تقلید ) ، فرهنگ لغات قرآن کریم(2000کلمه ) ، داستانهای شان نزول آیات ، برخی از نماز های مستحبی و ادعیه مشهور مانند: دعای توسل، عهد، فرج ، زیارت عاشورا، آل یاسین، امین الله ، مناجات مسجد کوفه و.... به همراه بیان نظرات اندیشمندان جهان در خصوص آیات قرآن و....
گفتنی است علاقمندان می توانند جهت دریافت این سررسید پر محتوای قرآنی به مجتمع فرهنگی مهستان واقع در میدان انقلاب خ کارگر جنوبی مراجعه نمایند. ‌‌‌

 

پایان پیام/



 

کد خبر 235070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha