فعالیت موسسه خیریه امدادگران عاشورا در 21 استان کشور

رئیس موسسه خیریه امدادگران عاشورا با اشاره به اهم فعالیت های این موسسه گفت: موسسه خیریه امدادگران عاشورا در 21 استان کشور فعالیت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار نصرالله فتحیان رئیس موسسه خیریه امدادگران عاشورا امروز(15 اسفند) در دیدار با استاندار زنجان با اشاره به فعالیت این موسسه در 21 استان کشور گفت: کمک خیرخواهانه به نیازمندان امر پسندیده ای است که در دین اسلام نیز به آن تاکید شده است و این موسسه خیریه نیز در راستای تاکید مقام معظم رهبری و دستگیری از بیماران نیازمند در مناطق محروم جامعه تشکیل شده است.


وی با اشاره به اینکه در این موسسه خیریه برروی مددجویان تمرکز می شود، خاطرنشان ساخت: از آنجائی که بسیاری از هزینه های درمان بیماری های صعب العلاج سنگین است و بیمار و خانواده آن قادر به پرداخت آن نیستند، از این رو موسسه امدادگران عاشورا دست یاری به سوی این بیماران دراز کرده است.


به گفته سردار فتحیان این موسسه دارای چهار رکن هیات امنا، هیات مدیره، منابع اولیه و مکان است و بایستی در مرحله اول اعضای موسسه و مکان و منابع اولیه تاسیس این موسسه در استان فراهم شود.


در استان زنجان 9 انجمن خیریه در قالب بیماری های هموفیلی، تالاسمی، سرطانی و کلیوی فعال است و در استان و شهرستان جمعی از بیماران را تحت پوشش خود قرار داده است.


پایان پیام/

کد خبر 235031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha