برگزاری مراسم سالروز بزرگداشت تاسیس ستاد عالی کانون‌های مساجد در شیراز

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد فارس، برگزاری مراسم سالروز بزرگداشت تاسیس ستاد عالی کانون‌های مساجد در شیراز همزمان با سراسر کشور در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، رضا باقری، سرپرست دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی، هنری مساجد فارس، امروز (15اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سراسر کشور برنامه ویژه‌ ای با حضور مسئولان کشوری ( 17 اسفند ) در سالن فرهنگیان شهرستان شیراز، برگزار می‌شود.


‌وی با اشاره به اینکه امسال بیستمین سالروز تاسیس ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در سراسر کشور برگزار می شود، اضافه کرد: ما در شیراز برنامه های متنوعی از جمله تجلیل از ائمه جماعت، مدیران، رابطین و اعضای برتر کانون های فارس را خواهیم داشت.

 

سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان فارس با تاکید بر اینکه قرعه کشی کمک هزینه سفر مشهد مقدس برای این افراد صورت خواهد گرفت، افزود: گروه سرود روستایی کانون "ولایت" از کورده لارستان که رتبه کشوری را به خود اختصاص داده اند، نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.


باقری با تاکید بر اینکه این همایش با حضور مدیران کانون‌های مساجد، ائمه جماعات، هیئات امنای مساجد، اعضای کانون‌ها و روسای ادارات ارشاد همه شهرستان‌ها برگزار می شود، اظهار داشت: در این مراسم از سخنرانی چهره های برجسته کشوری سخنرانی خواهند داشت.


وی با اشاره به فرمایش رهبری معظم انقلاب در خصوص کانون های مساجد، تصریح کرد: این بیانات تکلیف و وظیفه همه ما را بیشتر می‌کند که ان‌ شا الله امسال هم با یک حضور قوی ‌تر و پررنگ‌ تر فعالیت‌های خود را ادامه خواهیم داد.


این مقام مسئول از حضور محمدعلی جعفری، معاون آموزش و پژوهش و طرح و برنامه ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در این مراسم خبر داد و یادآور شد: هدف از برگزاری این همایش، گرامیداشت و بازنگری برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در طول سال 91 بوده است.


پایان پیام/

کد خبر 235029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha