درختکاری مهمترین احسان به نسل های آینده است

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: احسان به دیگران تنها با کمک کردن به دیگران نیست بلکه درختکاری و نگهداری از آن مهمترین احسان به نسل های آینده محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی امروز (15اسفند) در مراسم روز درختکاری استان اظهار داشت: درختکاری در اسلام بسیار مورد تاکید و اهمیت قرار گرفته و به عنوان صدقه جاریه تعبیر شده است.


وی با بیان اینکه درختکاری یک سنت حسنه در دین اسلام است، افزود: احسان به دیگران تنها با کمک کردن به دیگران نیست بلکه درختکاری و نگهداری از آن مهمترین احسان به نسل های آینده محسوب می شود.


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های روستائیان درختکاری است، اذعان کرد: مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم روستا در زمینه درخت و درختکاری تلاش کنند.


وی با تاکید بر اینکه حفظ درختکاری در نگهداشتن منابع طبیعی بسیار اهمیت دارد، خاطر نشان کرد: این در حالیست که در عرصه منابع طبیعی نباید دچار افراط و تفریط شد.


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشاورزی از مشاغل پررونق در استان، اذعان کرد: مشکلات کشت و زرع کشاورزان و رسیدگی به سند نداشتن برخی از زمین های آنها باید مردم مورد اهتمام مسئولان قرار گیرد.


حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه حفظ و حراست از منابع طبیعی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود، یادآور شد: حفظ منابع طبیعی و اجرای برنامه های کاربردی در این عرصه ها باید بیش از پیش توجه شود.


پایان پیام/

کد خبر 235023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha