عضویت رایگان 600 مددجوی کمیته امداد در کتابخانه های عمومی قروه

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی قروه از عضویت 600 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

جواد عباسی، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی قروه به خبرنگار شبستان گفت: عضویت این 600نفر مددجوی کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و بر اساس توافقنامه مشترک دبیرخانه کتابخانه های عمومی شهرستان قروه با کانون ولایت کمیته امداد صورت گرفته است.

 

این مقام مسئول افزود: توجه به اقشار کم برخوردار و ایجاد بسترهای لازم به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان این قشر از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور است.


وی تصریح کرد: براساس دستورالعمل عضوگیر در کتابخانه های عمومی، افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی می توانند به صورت رایگان در کتابخانه های عمومی عضو شوند.

 

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی قروه اظهار داشت: جذب اقشار مختلف جامعه به کتابخانه ها عمومی از برنامه های مهم این اداره است و تاکنون تفاهم نامه هایی به این منظور با بخش هایی از جمله نهادهای حمایتی، بسیج و اصناف شهرستان به امضا رسیده است.

 

عباسی افزود: شهرستان قروه با 230 هزار نفر جمعیت دارای پنج کتابخانه عمومی نهادی و دو کتابخانه عمومی مشارکتی است.


وی با اشاره به اینکه هم اکنون بالغ بر 16هزار نفر در کتابخانه های عمومی شهرستان قروه عضویت دارند، خاطرنشان کرد: همچنین بالغ بر 45 هزار و 316 عنوان کتاب در 55 هزار و 831 جلد در این کتابخانه ها در دسترس عموم قرار دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 234998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha