"به رنگ زندگی" در جایگاه نخست قرار گرفت

مستند "به رنگ زندگی" ساخته حدیث ناصری از اعضای کانون های مساجد کرمانشاه در مرحله نخست جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان سما رتبه نخست را از آن خود کرد.

حدیث ناصری نویسنده و کارگردان مستند به رنگ زندگی، در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: مرحله اول پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان سما به مدت یک هفته از 29 دی تا 7 اسفند در آموزشکده سمای کرمانشاه برگزار شد.


وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در شش رشته، خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان سما در رشته های نمایش، هنرهای تجسمی، هنرهای دستی، ادبیات، رایانه و نغمه ها برگزار شد که اثر ارسالی ما به این جشنواره موفق به کسب رتبه اول در بخش نمایش(فیلم کوتاه) شد.


ناصری، با بیان اینکه فیلم برداری این مستند 15 دقیقه ای در طی سه روز به انجام رسیده است، خاطرنشان کرد: "به رنگ زندگی" روایتگر اهمیت و تأثیر نماز در زندگی روزمره انسان است.


وی خاطرنشان کرد: میلاد مرادی و حسین بیدل از هنرمندان جوان و توانمند کرمانشاهی در این اثر به هنرنمایی و ایفای نقش می پردازند.


نویسنده و کارگردان مستند به رنگ زندگی، انس و الفت جوانان با نماز را عامل اصلی در موفقیت های آنان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری خواند و ابراز امیدواری کرد: مستند به رنگ زندگی تا حدودی توانسته باشد نقش این فریضه الهی و تأثیرگذاری آن در زندگی انسان را به تصویر بکشد و مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهد.


وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان مرحله نخست، اردیبهشت سال آینده در مرحله منطقه ای باهم به رقابت پرداخته و درصورت موفقیت در این مرحله، جواز حضور در مرحله کشوری را که تیر ماه سال 92 برگزار می شود، کسب خواهند کرد.


گفتنی است، ناصری از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه است که پیش از این نیز موفق به کسب رتبه های برتر در رشته های هنری شده است.


پایان پیام/

کد خبر 234994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محسن IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    عالي