بغض نهفته مردم موجی از نهضت های جدید ضد بیگانه را در منطقه رقم می زند

سردار جزایری گفت: بغض نهفته مسلمانان منطقه موجی از نهضت‌های جدید ضد بیگانه را در منطقه رقم می زند و نفاق کسانی که به نام اسلام قصد داشتند دست به مدل سازی‌های جدید در میان مسلمانان بزنند برای همه روشن شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار  سرتپ پاسدار سیدمسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: آمریکا اشتباه می‌کند اگر فکر می‌کند برای زمان زیادی می‌تواند از القاعده و گروه‌های تروریستی به نفع خود استفاده کند و در آینده باید شاهد حضور گروه‌های تروریستی دست‌پرورده خود در شهرهای این کشور و اروپا باشد.

سردار جزایری افزود: اگر آمریکا تصور می‌کند که برای زمان زیادی می‌تواند از القاعده وسایر گروه‌های تروریستی به نفع خود استفاده کند در اشتباه است.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: ارتجاع منطقه، برخی کشورهای اروپایی و آمریکا که عامل آشوب‌ها در سوریه هستند دچار ضربات شدیدی از سوی همین تروریست‌ها خواهند شد.

وی اظهارداشت: انشعاب‌هایی که میان تروریست‌ها مشاهده می‌شود، مقدمه تغییر صحنه آشوبگری از سوریه به سایر نقاط است.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: اعلام کمک‌های بیشتر به تروریست‌ها از سوی برخی مقام‌های سیاسی، خطای بزرگی است که این اشخاص به‌زودی نتایج آن را مشاهده خواهند کرد.

سردار جزایری گفت: بغض نهفته در مردم مسلمان منطقه نسبت به رفتار حاکمان وابسته و نوکران حلقه به گوش تعدادی از همسایگان سوریه، موجی از نهضت‌های جدید ضد بیگانه را در منطقه رقم خواهد زد و نفاق کسانی که به نام اسلام قصد داشتند دست به مدل سازی‌های جدید در میان مسلمانان بزنند برای بسیاری روشن شده است.

وی افزود: مقاومت اسلامی در منطقه از یک هویت عمیق و گسترده برخوردار است و همین مقاومت اجازه نمی‌دهد ارتجاع و بیگانگان به اهداف ضد‌انسانی خود دست یابند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: توان هیچ یک از این دولت‌ها بیشتر از رژیم غیرقانونی صهیونیستی نیست و شکست‌های صهیونیست‌ها در جنگ 33 روزه در برابر حزب‌الله و جنگ غزه، هرگز از خاطره‌ها نخواهد رفت.
پایان پیام/

کد خبر 234992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha