دوره تکمیلی تربیت ارزیاب نشریات مدارس علمیه خواهران برگزار شد

دوره تکمیلی تربیت ارزیاب نشریات حوزه‌های علمیه خواهران با حضور سردبیران برخی نشریات مدارس علمیه خواهران در قم برگزار شد.<BR> <BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، مریم ناصح، مدیرپرورشی حوزه‌های علمیه خواهران در رابطه بابرگزاری این دوره گفت: این دوره آموزشی که به شکل کارگاهی به اجرا درآمد، طی سه روز از 10 تا 12 اسفندماه برگزار شد.
وی شرکت‌کنندگان در این دوره را شماری از سردبیران نشریات مدارس علمیه خواهران برشمرد که پیش از این در دوره‌های نشریه‌نگاری و خبرنگاری و همچنین دوره مقدماتی تربیت ارزیاب نشریات شرکت کرده‌اند.
مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: در این دوره مهارت‌هایی شامل مبانی و روش مصاحبه، اصول ویرایش در نشریه، ساده‌نویسی و زیبانویسی، نحوه ارزیابی گرافیک، صفحه‌آرایی و عکس و نحوه ارزیابی متن نشریه آموزش داده شد.
وی با بیان اینکه از شرکت‌کنندگان، آزمون عملی نیز بعمل آمده است، گفت: با ارزیابی نشریات از سوی شرکت‌کنندگان، آموخته‌های آنان مورد سنجش قرار می‌گیرد.
ناصح این دوره را دومین دوره تکمیلی تربیت ارزیاب نشریات دانست و افزود: در آینده دوره‌های تکمیلی دیگری با حضور سایر افرادی که در دوره‌های تربیت ارزیاب نشریات شرکت کرده‌اند، برگزار می شود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خواهران وی با بیان اینکه 140 مدرسه علمیه خواهران دارای نشریه داخلی بوده و با استقبال مخاطبان نیز مواجه هستند،تاکید کرد: باتوجه به واگذاری برخی از امور به مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران، تربیت ارزیاب نشریات نیز در دستور کار قرار گرفت تا ارزیابی نشریات توسط این مدیریت‌ها انجام شود.
وی افزود: تا کنون نزدیک به 20 استان از نظر ارزیاب تامین شده‌اند و معرفی‌شدگان سایر استان‌ها در آینده به منظور شرکت در دوره‌های تربیت ارزیاب نشریات دعوت می شوند.
پایان پیام/
 

کد خبر 234984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha