حرکت به سوی قرآن به نیت خالصانه عامل رسیدن به اهداف مهم است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در مراسم برگزاری مسابقات استانی قران ویژه سربازان وظیفه، رمز و راز سعادت انسان را حرکت به سمت قران دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام عادل پور رئیس عقیدتی سیاسی استان، معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی امروز(15اسفند) در مسابقات استانی قرآن کریم ویژه سربازان وظیفه فرماندهی انتظامی استان مرکزی که با حضور صحابه قرآنی وظیفه در سالن اجتماعات عقیدتی سیاسی برگزار شد، هدف از برگزاری این مسابقات را اعتلای فرهنگ قرآنی، رسیدن به آرمان های قرآنی و آشنا شدن به باید و نبایدهای قرآنی عنوان کرد.

 

وی افزود: رمز و راز سعادت انسان حرکت به سمت قرآن است و همه ما باید در جهت حرکت در مسیر الهی و رسیدن به درک واقعی مفاهیم قرآنی پیشتاز باشیم و حداکثر تلاش خود را به کار ببندیم، با این نیت که به عرفان و معرفت الهی برسیم تا در روز قیامت قرآن منجی ما باشد، چراکه حرکت به سمت قرآن با هدف مادیات در حقیقت لبیک گفتن به دعوت شیطان برای افتادن در قعر گمراهی و دور شدن از معرفت و شناخت حق تعالی خواهد بود.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه قرآن، اهل بیت(ع) و تقوای الهی را صراط مستقیم الهی و عامل اصلی رسیدن به خداوند دانست.

  

حجت الاسلام عادل پور قرآن را عامل مهم برکت معنوی زندگی انسان ها دانست، چنانچه حرکت به سمت قرآن با نیت خالصانه، عامل اصلی رسیدن به دیگر اهداف انسان در دنیا خواهد بود.

 

لازم به ذکر است در این مسابقات، نفرات برتر مسابقات مقدماتی به رقابت با هم پرداختند و منتخبین اول تا سوم به مسابقات سراسری ناجا راه پیدا خواهند کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 234964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha