مصاحبه تخصصی متقاضیان تاسیس موسسات قرآنی در استان سمنان برگزار شد

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری آزمون مصاحبه متقاضیان تاسیس موسسه قرآنی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، محمد دلالی (15 اسفند) افزود:6 نفر از متقاضیان تاسیس موسسه قرآنی این استان در این مصاحبه تخصصی حضور داشتند.


وی تصریح کرد: ارزیابی آشنایی این افراد با قرآن کریم، ضوابط مدیریتی، تسلط به موضوع فعالیت و سنجش میزان اطلاعات و آگاهی آنها از جمله اهداف برگزاری این مصاحبه تخصصی بود.


مسئول دارالقران الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: در مصاحبه متقاضیان تاسیس موسسه قرآنی از آنها در رابطه با روخوانی و روانخوانی، تجوید مقدماتی و مفاهیم اولیه قرآنی سنجش به عمل آمد.


دلالی اضافه کرد: تسلط کافی به موضوع فعالیت و زمینه تخصصی و ویژگی های مدیریتی، از جمله داشتن ویژگی های یک مدیر توانمند، آشنایی با روش های برنامه ریزی، اخلاق و منش اسلامی، واقع نگری و دور اندیشی در اداره موسسه به ویژه تامین مالی آن از جمله موارد آزمون مصاحبه بود.


وی در خاتمه، آشنایی با مقررات، قوانین، فن آوری اطلاعات و گرایش های سیاسی و اعتقادی را از دیگر موراد آزمون مصاحبه متقاضیان موسسات قرآنی عنوان کرد.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 234944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha