علم آموزی همراه با تربیت اسلامی باشد

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سرخه گفت:علم آموزی باید همراه با ایمان و تربیت اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان سمنان، حجت الاسلام صادق بخشی (15 اسفند)در جمع معلمان و دانش آموزان دبستان شهید حسن حسنان سرخه با بیان اینکه علم آموزی باید همراه با تربیت اسلامی باشد، افزود: تعلیم آموزش زمانی می تواند در دانش آموزان موثر باشد که تعلیم علم همراه با تربیت اسلامی و انقلابی باشد.


وی تصریح کرد: «تعلیم» و «تربیت» دو مفهوم کلیدی در حیات علمی و معنوی بشر است که پیوسته در کنار هم به کار رفته و همراه هم هستند.


بخشی تعلیم و تربیت را نیاز ضروری بشر دانست به گونه‌ای که در طول حیات خود، پیوسته بدان نیازمند است، اظهار داشت: از این‌رو، از دیرباز این امر مورد توجه مربیان بزرگ و مصلحان اجتماعی بوده است.


مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سرخه با استناد به سخنان امام راحل(ره) افزود: اسلام آن قدر به تهذیب فرزندان ما کوشش دارد که به هیچ چیز دیگر ندارد.


بخشی خطاب به معلمان و والدین دانش آموزان گفت: علم و تعلیمی ارزش دارد که همراه با ایمان و تربیبت باشد زیرا اگر این دوبال در وجود بچه ها باشد هم خود و هم جامعه را در مسیر تعالی و پیشرفت هدایت خواهند کرد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که استکبار جهانی به دنبال تهی کردن نسل جدید از ارزش های اسلامی است وسعی در بی تفاوت نشان دادن نوجوان ها به فرهنگ اسلامی دارد بر ماست که با احساس وظیفه و ادای تکلیف به تقویت این ارزش ها بپردازیم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 234941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha