فعالان فرهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه تجلیل می شوند

همزمان با فرارسیدن بیستمین سالروز تأسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، فردا(16 اسفند) همایش تجلیل از فعالان کانون های مساجد استان کرمانشاه در تالار انتظار برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، در آستانه فرارسیدن هیجدهم اسفند سالروز تأسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، فردا(16 اسفند) در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از فعالان فرهنگی مساجد تجلیل می شود.


این مراسم با حضور حجت الاسلام حسینی خراسانی مدیرکل بازرسی و نظارت ستادعالی کانون های مساجد، مسئولین، ائمه جماعات و جمعه، رابطین، کتابداران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه از ساعت 9 صبح در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود.
 

سخنرانی مدیرکل بازرسی و نظارت ستاد عالی، حجت الاسلام آفتابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، تجلیل از 106 فعال فرهنگی کانون های مساجد در بخش های مختلف شامل مدیران مسجد محور، ائمه جماعات و جمعه، مسئولان و رابطین فرهنگی کانون ها، خادمین و هیئت امنای مساجد از بخش های مختلف این همایش است.
 

همچنین اجرای سرود و تواشیح، ویژه برنامه طنز و قرعه کشی عتبات عالیات از بین مدعوین همایش از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این مراسم است.
 

گفتنی است، با تمهیدات اندیشیده شده علاوه بر پخش تیزر سالروز 18 اسفند از صدا و سیمای استانی زاگرس، تبلیغات محیطی لازم در خصوص اطلاع رسانی این همایش و فعالیت های کانون های مساجد استان کرمانشاه در سطح شهر صورت گرفته است.
 

پایان پیام/

کد خبر 234933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha