ملت ایران از جنگ اقتصادی تحمیل شده به سلامت خارج می شوند

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان گلستان با بیان اینکه افتخار ایران اسلامی در توجه دادن بشریت به حقیقت است، گفت: ملت ایران از جنگ اقتصادی تحمیل شده به سلامت خارج می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان گلستان، عصر روز گذشته (14 اسفند) در همایش فصلی هیئت نظارت شهرستان مراوه تپه گفت: دعوای ما با استکبار در منطقی بودن حرف های ماست. ایران اسلامی حرف منطقی می زند و غرب از این حرف منطقی ما در هراس است.


وی با بیان اینکه افتخار ایران اسلامی در توجه دادن بشریت به حقیقت است، افزود: انقلاب اسلامی ایران با پیام هایی که برای دنیا دارد موجب ترس و وحشت استکبار شده است.


حجت الاسلام قندهاری تصریح کرد: امروز در دنیا دو نوع اسلام وجود دارد، یکی اسلام واقعی که اسلام ناب محمدی است و دیگری اسلام آمریکایی که در جبهه مقابل ما قرار دارد.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این دو نوع اسلام هیچ وقت با هم سازگاری نداشته اند، نماد اسلام آمریکایی را می توان امثال حسنی مبارک (حسنی نا مبارک )‌، سران آل سعود و آل خلیفه و غیره برشمرد که در اطاعت از اوامر آمریکا با هم سبقت می گیرند و به مردم خود خیانت می کنند.


حجت الاسلام قندهاری با اشاره به اینکه غرب از سیلی که از استقلال ایران اسلامی خورده دست به تحریم های این کشور از بعد از انقلاب زده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران بعد از انقلاب همواره در معرض تهدیدها و تحریم های جدی قرار داشته و هر بار با استعانت از خداوند متعال و پایداری و استقامت از این گذرگاه ها عبور کرد. این بار نیز از این جنگ اقتصادی که به ما تحمیل شده به سلامت خواهیم گذشت.


پایان پیام/
 

کد خبر 234913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha