فروش طرح ترافیک روزانه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ممنوع شد

معاون عمرانی استانداری تهران از ممنوعیت فروش طرح ترافیک روزانه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد و گفت:سالخوردگان و بیماران قلبی و ریوی از تردد در سطح شهر تهران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار شبستان، محمدرضا محمودی، معاون عمرانی استانداری تهران امروز در جلسه کمیته هشدار آلودگی هوای تهران گفت: کلیه مراکز آموزشی اعم از مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی و دبستانی مناطق 22گانه تهران سه‌شنبه و چهارشنبه به علت آلودگی هوا تعطیل است.

 

وی اظهار کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهشمندیم با کارمندانی که دارای کودکان دبستانی هستند با مرخصی و دورکاری آنها در منزل موافقت و همکاری کنند.

 

محمودی با اشاره به تعطیلی هفته آینده تصریح کرد: با توجه به اینکه تعطیلات خسارت اقتصادی زیادی برای کشور به بار می‌آورد و همچنین سلامتی مردم نیز برای ما مهم است باید تا روز جمعه منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط جوی در چه وضعیتی است تا تعطیلات هفته آینده را اعلام کنیم.

 

معاون عمرانی استانداری تهران از ممنوعیت فروش طرح ترافیک روزانه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه وارونگی هوا تا روز یکشنبه ادامه خواهد شد در روز جمعه وضعیت هوا از سوی اداره کل هواشناسی استان تهران بررسی و درباره اقدامات روزهای شنبه و یکشنبه تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه کیفیت هوای تهران به مرز 180 رسیده است که شرایط هشدار محسوب می‌شود، تصریح کرد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سالخوردگان و بیماران قلبی و ریوی از تردد در سطح شهر تهران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خودداری کنند.

 

محمودی خاطرنشان کرد: از مصوبات دیگر کمیته آلودگی هوای تهران این بود که فعالیت کارگاه‌های شن و ماسه شهر تهران به ویژه در غرب و جنوب غرب تهران اعمال شود و همچنین کارگاه‌های صنعتی که دارای پتانسیل آلودگی بالایی نیز هستند در این مدت حق فعالیت ندارند.

 

جلسه کمیته هشدار آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه 11 دی در ساختمان استانداری تهران برگزار شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 212273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha