4طرح مهر ماندگار بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد درحال ساخت است

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از در دست ساخت بودن چهار طرح مهر ماندگار بهداشتی و درمانی در شهرهای مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، فضل الله محمد حسینی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد دقایقی قبل در جمع خبرنگاران گفت: کلینیک درمانی بیماران خاص یاسوج، زایشگاه بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج و دو مرکز بستر درمانی در شهرهای لوداب و چرام چهار پروژه مهم بهداشتی و درمانی این استان در قالب طرح مهر ماندگار است.

 

وی بیان کرد: دو پروژه مهم بهداشتی و درمانی شامل بیمارستان 250 تختخوابی یاسوج و بیمارستان 96 تختخوابی گچساران نیز جزو پروژه های مهر ماندگار در حوزه بهداشت و درمان هستند که دانشگاه علوم پزشکی تنها به عنوان دستگاه بهره بردار این طرح ها محسوب می شود.

 

محمد حسینی، میزان پیشرفت فیزیکی بیمارستان 250 تختخوابی یاسوج را بیش از 60 درصد عنوان کرد و افزود: با بررسی انجام شده زمان بهره برداری این بیمارستان خرداد سال 92 اعلام شده است.

 

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کلینیک درمانی بیماران خاص یاسوج نیز با زیربنای حدود پنج هزارو 500 مترمربع و 40درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

 

محمد حسینی اظهار کرد: زایشگاه بیمارستان امام سجاد (ع) نیز بیش از 95درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی میزان اعتبار هزینه شده برای زایشگاه بیمارستان امام سجاد (ع) را افزون بر 35 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای بهره برداری کامل این زایشگاه 18میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

محمد حسینی، میزان پیشرفت فیزیکی مراکز بستر درمانی لوداب و چرام را نیز به ترتیب 92 و 95درصد عنوان کرد.

 

وی گفت: میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل کردن هر کدام از این دو مرکز حدود چهار میلیارد و 200 میلیون ریال است.


پایان پیام/

کد خبر 212247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha