اشتغالزایی شهرهای زیر 20 هزار نفر به کمیته امداد واگذار شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه وبویراحمد، اشتغال را مهم ترین سیاست این نهاد دانست و افزود: ساماندهی اشتغال شهرهای زیر 20 هزار نفر و روستاها به کمیته امداد واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، عبدالمجید فرهادی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه وبویراحمد، ظهر امروز ( 11 دی ) در جمع خبرنگاران گفت: در نظام جمهوری اسلامی هرکس بخواهد انقلابی باشد باید پیرو ولایت فقیه باشد.

فرهادی به سیاست کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و افزود: سیاست کمیته امداد توانمندسازی خانواده ها و حفظ کرامت انسانی با ارائه طرح های اشتغالزایی است.

وی تصریح کرد: در کنار سیاست توانمندی خانواده ها ارائه خدمات و مشاوره ای مختلف در امور حقوقی، مسائل روز، مسائل اجتماعی و حتی سیاسی و نیازهای مددجویان تحت حمایت تا زمانی که بتوانند روی پا ی خود بایستند، ادامه دارد.

این مسئول حمایتی کهگیلویه وبویراحمد، عنوان کرد: سهم اشتغال کمیته امداد استان در سال جاری حدود سه هزار مورد است که این نهاد از سهم رسمی پیشی گرفته و انتظار است تا پایان سال به دو برابر برسد.

 

فرهادی اظهار داشت: نیازهای مددجویان به صورت فصلی و ماهانه از اعتبارات موردی جبران می شود و کارهای عمرانی و رفع مشکلات معیشتی و بهداشتی و درمانی در حال پیگیری و انجام است.

 

وی آموزش های فنی و حرفه ای، آموزش به نوعروسان و اهدای جهیزیه را از دیگر برنامه های کاری کمیته امداد عنوان کرد و گفت: امید است چرخه این خدمت را به سویی ببریم که در آینده ای نزدیک شاهد خودکفایی خانواده ها باشیم.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: ساماندهی اشتغال شهرهای زیر 20 هزار نفر و روستاها به کمیته امداد واگذار شده که متقاضیان اشتغال می توانند از 15 دی ماه به مدت 15روز به آدرس اینترنتی ies.emdad.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

 

فرهادی گفت: این امر باعث رونق اشتغال در سطح روستاها و مهاجرت معکوس از شهر به روستاها می شود.

پایان پیام/

کد خبر 212223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha