اهتمام جدی مسئولان به مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:امروزه اهتمام نسبت به مشارکت جوانان در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های ملی کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزارش شبستان از زنجان، ایرج رحمانی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در ستاد ساماندهی امر جوانان گفت: طبق بررسی های به عمل آمده گرایش جوانان، میل به عدالت جویی، آزادی خواهی و مشارکت در ساختن میهن اسلامیمان است.
 

به گفته وی بی تردید یکی از بهترین راه های مشارکت دادن حقیقی جوانان در تعیین سرنوشت شان، گفتگو با آنان در فضایی دوستانه است.
 

این مقام مسئول ادامه داد: براین اساس سلسله نشست هایی را تحت عنوان " هم اندیشی نخبگان جوان با مسئولان"، با هدف افزایش ارتباط سازنده جوانان و مسئولان برگزار می شود.
 

رحمانی با اشاره به اینکه این سلسله نشست ها به تفکیک در هر دستگاه و خاص رده سنی جوانان برگزار می شود، خاطرنشان ساخت: این سلسله نشست ها بر مبنای اعتماد متقابل میان جوانان و مسئولان برگزار می شود و فرصت بیان چالش ها و مشکلات حوزه جوانان را از زبان خودشان مهیا می کند.


وی اضافه کرد: تلاش ستاد ساماندهی امور جوانان در اجرای این برنامه برآن است تا افق های تازه ای را در مشارکت جوانان در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های خطیر کشور بگشاید.
 

ایجاد ارتباط دوسویه بین جوانان و مسئولان تصمیم ساز و تصمیم گیر، تکریم جوانان آینده ساز کشور به عنوان یک اصل مهم در تربیت دینی، بهره گیری از فکر و ایده خلاقانه جوانان در امر برنامه ریزی، زمینه سازی برای احساس مسئولیت بیشتر جوانان در پیشبرد مسائل کشور و مشارکت فکری در تنظیم اولویت ها، تقویت اعتماد به نفس ملی، احساس هویت انقلابی جوانان و تقویت روحیه پرسش گری، نقادی علمی و منصفانه در نسل جوان، پاسخگویی به سوالات جوانان توسط مقامات ارشد و اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان ها از اهداف این نشست هاست.
 

پایان پیام/

کد خبر 212194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha