فتنه گران به بهانه اساس انقلاب، اصل انقلاب را مورد هدف قرار دادند

معاون امور فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: فتنه گران به بهانه اساس انقلاب، اصل انقلاب را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام جواد نجفی، معاون امور فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز (11 دی) در همایش حفظ از دستاوردهای 9 دی با حضور روحانیون، طلاب و اساتید حوزه های گرگان، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری حماسه بزرگ 9 دی ماندگار شد و به معنای حقیقی کلمه یوم الله است و روزی که یک تحول اساسی به جهت یک حادثه ای در جامعه ایجاد شد.


وی افزود: فتنه گران در سال 88 به بهانه های اساس انقلاب، اصل انقلاب را مورد هدف قرار دادند و به بهانه تقلب در انتخابات آنچه که در درون خود داشتند آشکار ساختند که آن هم مخالفت با اصل نظام بود که در این عرصه مردم با بصیرت و فهیم آن توطئه ها را خنثی کردند.


حجت الاسلام نجفی یادآورشد: دشمن بیش از سه دهه تلاش می کند ولی نمی تواند به اهداف خود دست یابد و مردم را از رهبری و ولایت جدا کند.


وی با بیان اینکه ولی فقیه محور قدرت و وحدت است، اظهارداشت: این وحدت حاکم در بین مردم، مسئولان و اقشار مختلف ثمره ولایت فقیه است.


معاون امور فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خطاب به طلاب، گفت: طلاب پرچمداران این نهضت دفاع از ولایت و امامت و مرجعیت هستند و شجاعتی که در زمینه ولایت فقیه مطرح می شود را پاسخ می دهند.


وی افزود: درخصوص ولایت فقیه شبهاتی است که به استبداد و دیکتاتوری منتهی می شود و این درحالی است که وقتی به قوانین نگاه می شود در کشورهای دیگر که در حال حاضر حکومت دارند اختیارات یک رئیس جمهور خیلی فراتر از اختیارات ولایت فقیه در ایران است.


حجت الاسلام نجفی گفت: با پاسخگویی به شبهات می توانید بصیرت افزایی را داشته باشید.

 

سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز با بیان اینکه برخی از برنامه ریزی های انجام شده قدمت 15 ساله دارد، تصریح کرد: در این سال ها جلسات با نام های مختلف حاصل شد که یک سری برنامه های میان مدت و بلند مدت را به همراه داشت.


وی بابیان اینکه فتنه 88 یک طرح ریزی بود که در آن عقده های 30 ساله متراکم شده است، یادآورشد: جریان 88 تکثر عوامل دارد که بررسی های آن ساده نیست.


وی اظهارداشت: اسلام دین زندگی است و باید جز به جز آن پیاده شود که امام راحل الگوی اسلام ناب را ارائه داده است و اینجا است که اختلافات ایجاد شد.


سردار بابایی گفت: تا زمانی که این اندیشه ها باشد و تا وقتی که اصرار و حاکمیت اسلام ناب وجود داشته باشد این فتنه ها ادامه دارد.

 


پایان پیام/

کد خبر 212160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha