ساخت و سازهای غیرمجاز عرصه های منابع طبیعی گرگان را به خطر انداخت

فرماندار گرگان گفت: ساخت و سازهای خارج از محدوده، عرصه های منابع طبیعی گرگان را به خطر انداخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حیدرعلی احمدی، فرماندار گرگان، امروز (11 دی) در شورای اداری شهرستان گرگان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز و غیر اصولی در سطح شهر، گفت: ساخت و سازهای خارج از محدوده عرصه های منابع طبیعی گرگان را به خطر انداخته است.


وی با بیان اینکه همه دستگاه های باید از ساخت و سازهای غیراصولی و غیرمجاز در محدوده شهری جلوگیری کنند، افزود: متولیان امر باید به وظایف خود به خوبی عمل کرده و با این افراد برخورد قانونی کنند.


احمدی با اشاره به دهه مبارک فجر، بر برنامه ریزی و مشارکت مسئولان کمیته ها در این دهه تاکید کرد و اظهارداشت: به منظور آشنایی جوانان و نسل های دوم و سوم انقلاب با نظام و انقلاب باید برنامه ریزی در این راستا باشد تا برنامه های دشمنان عملی نشود.


وی، دهه فجر را بهانه ای برای تجدید بیعت و با هم بودن و گرفتن روحیه و رفع نواقص دانست و تصریح کرد: همه باید با انگیزه در این برنامه ها مشارکت و در برنامه ها حضور داشته باشند.


فرماندار گرگان، در خصوص هوشمندسازی مدارس، گفت: همه دستگاه های متولی باید برای رسیدن به مدارج علمی بالاتر و داشتن اطلاعات به روز نسل جوان جامعه با آموزش و پرورش جهت هوشمندسازی مدارس همکاری کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 212144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha