برگزاری باشکو برنامه های دهه فجر / حفظ عزت ملی در این ایام ضروری است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان بر برگزاری باشکو برنامه های ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: حفظ عزت ملی در این ایام ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، سهیلا نصر صادقی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان، امروز (11 دی) در جلسه هماهنگی برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر دفتر امور بانوان استانداری، گفت: با توجه به نقش موثر بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین مشارکت فعالانه در عرصه های مختلف، ستاد دهه فجر وظایف و مسئولیت هایی را بر عهده کمیته بانوان استان در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های این ایام گذاشته است.


وی فراهم سازی زمینه مشارکت بیشتر بانوان در برنامه های این ایام، تببین نقش بانوان در پیروزی انقلاب، نمایش دستاوردهای علمی، فرهنگی و اجتماعی آنان و غیره را از جمله وظایفی عنوان کرد که برعهده کمیته امور بانوان گذاشته شده است.


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از نمایندگان امور بانوان ادارات و ارگان های استان خواست تمام توان خود را در راستای هرچه باشکوهتر برگزار کردن برنامه های این ایام بکار گرفته و در سریع ترین زمان ممکن نسبت به اعلام برنامه های خود اقدام کنند.


وی اظهار داشت: با توجه به جو حاکم بر کشور و تحریم های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی لازم است که برنامه های دهه فجر امسال باشکوهتر از گذشته برگزار شود.


نصر صادقی تصریح کرد: دشمن با راه اندازی فتنه ها و دسیسه های مختلف در صدد دلسرد کردن مردم و بویژه جوانان از انقلاب اسلامی است لذا باید آحاد مختلف جامعه با حضور باشکوه خود در برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان هالی والای نظام تجدید بیعت کرده و دشمنان را مایوس کنند.


وی گفت: آحاد جامعه به ویژه مسئولان باید سعی کنند که بیشتر از گذشته عزت ملی، وحدت ملی، احساس مسئولیت و دلبستگی ملت به نظام و ولایت در برنامه ها و مراسم های ویژه این ایام گنجانده شده و به جهانیان نشان داده شود.


به گفته وی، انتقال ارزش ها و آرمان های والای امام و انقلاب، روحیه شهادت طلبی ملت همیشه در صحنه ایران و همچنین دستاوردها و خدمات مختلف نظام در بیش از سه دهه به نسل جوان جامعه در لابه لای برنامه های این ایام امری ضروری است.


نصر صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن ایام االله دهه فجر با هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر نور و رحمت(ص) برنامه ها باید با هم هماهنگی داشته باشند و افزایش وحدت ملی و پرهیز از اختلافات مذهبی و سیاسی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


گفتنی است، در ادامه این جلسه نمایندگان ادارات و ارگان های استان به ارائه راهکارهای مختلف برای هر چه باشکوهتر برگزار کردن برنامه های ایام الله دهه فجر و هفته وحدت پرداختند.


پایان پیام/

کد خبر 212116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha