92 حلقه نرم افزار کتابخانه دیجیتال بین کانون های کردستان توزیع شد

مسئول دبیرخانه امور مساجد کردستان از توزیع 92 حلقه نرم افزار کتابخانه دیجیتال مجموعه آثار حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی بین کانون های استان خبر داد.

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه امور مساجد کردستان به خبرنگار شبستان گفت: این کتابخانه دیجیتال نرم‌افزاری است که تمامی آثار مکتوب آیت الله ‌العظمی جوادی آملی را به‌صورت متن کامل در خود جای داده است.


وی افزود: تعداد 137 جلد آثار آیت الله‌العظمی جوادی آملی در قالب موضوعات فقه، تفسیر، عترت‌پژوهی، فلسفه، عرفان، کلام و اخلاق اسلامی در نرم‌افزار کتابخانه دیجیتال عرضه شده است.


وی با بیان امکانات نرم‌افزار کتابخانه دیجیتال، عنوان کرد: این نرم‌افزار از امکان جست‌وجوی پیشرفته در متن و فهرست کتب با امکان تعیین دامنه برخوردار است.


گلباغی فهرست آیات و امکان انتقال از آیه به متن کتب، فهرست روایات و امکان انتقال از روایت به متن کتب، فهرست کلمات و امکان انتقال از آن به متن کتب را از دیگر امکانات نرم‌افزاری کتابخانه دیجیتال اسراء برشمرد.


وی ادامه داد: این نرم‌افزار از امکانات پژوهشی مانند حاشیه‌نویسی، علامت‌گذاری، نمایه زنی، رنگی کردن متن، یادداشت برداری و امکان انتقال اطلاعات به یادداشت و استفاده از آن در یادداشت‌های فضای چاپ و نمایه نیز برخوردار است.


پایان پیام/ 

کد خبر 212089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha