جعفری: رویای ما به حقیقت پیوست/ چرا نتوانیم صدرنشین گروهمان شویم؟

سردار جعفری مدیر تراختور در حاشیه مراسم قرعه کشی گفت: این رویای ما بود که باشگاهی برپا کنیم و آن را تبدیل به یکی از برترین های آسیا سازیم.

محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را به منزله تحقق رویای دور و درازی می داند که همواره مردم آذربایجان ایران برای باشگاه محبوبشان داشته اند و آن قرار گرفتن در جمع برترین های قاره کهن است.
به گزارش خبرگزاری شبستان، تراکتورسازی ایران که برای نخستین بار پای به یک رقابت رسمی آسیایی می گذارد در گروه A فصل 2013 لیگ قهرمانان آسیا با الشباب عربستان،الجزیره امارات و دیگر تیم تازه وارد یعنی الجیش(ارتش) قطر هم قرعه شده است که قرعه ای مناسب محسوب می شود.
سردار جعفری مدیر تراختور در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت ها در خانه AFC در کوالالامپور گفت: این رویای ما بود که باشگاهی برپا کنیم و آن را تبدیل به یکی از برترین های آسیا سازیم.
او همچنین در مورد قرعه تیمش گفت: الشباب باشگاه بزرگی است و همینطور الجزیره و الجیش ولی ما می خواهیم به دور بعد صعود کنیم.
به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این اعتماد به نفس جعفری به خاطر لشگری از هواداران متعصب آذری است که در بازی های خانگی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز را مالامال می کنند.آن ها کمک کردند تا تراختور در فصل گذشته لیگ حرفه ای ایران پس از سپاهان نائب قهرمان و آسیایی شود.
مدیر این باشگاه قدیمی ایرانی می گوید: تراکتورسازی یکی از بزرگترین پایگاه های هواداری در ایران را داراست و هوادارانمان مدت هاست برای تماشای تیمشان در سطح اول قاره انتظار می کشند.من مطمئن هستم در بازی های خانگی عملکرد خوبی خواهیم داشت و اگر فقط چند امتیاز خارج از خانه بگیریم چرا نتوانیم صدرنشین گروهمان شویم؟
جعفری چشم انداز روشنی از آینده باشگاهش ترسیم می کند: باشگاه ما بسیار جاه طلب است ودر حال حاضر ما رشدی استراتژیک داریم به گونه ای که اطمینان حاصل کنیم تیمی داریم که بتواند ظرف سال های آتی در لیگ و جام حذفی کشورمان مدعی باشد.ما سرمایه گذاری سنگینی در سطح جوانان کرده بودیم و حالا تازه داریم میوه های آن را می چینیم.
پایان پیام/
 

کد خبر 202349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha