نگرش سیاسی در کار فرهنگی جایگاهی ندارد

معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه محور فعالیت ‌ های فرهنگی این نهاد مقابله با جنگ فرهنگی است، افزود:نگرش سیاسی در کار فرهنگی جایگاهی ندارد.

علی تقی ‌زاده، معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد عصر دیروز (16آذر) در حاشیه انتخاب اعضاء کارگروه فرهنگی اجتماعی در یاسوج، گفت: در کار فرهنگی هیچ نگرش سیاسی نیست و همه‌ جوانان با هر گونه نگرش سیاسی می ‌توانند در این کارگروه‌ ها عضو باشند.

تقی ‌زاده با اشاره به اینکه تمام فعالیت ‌های فرهنگی ما بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است، افزود: محور فعالیت ‌ های فرهنگی ما مقابله با جنگ فرهنگی است.

وی اهداف این کارگروه ‌ها را ارتباط مؤثر با جوانان و استفاده از اندیشه و فکر جوانان در راه توسعه استان و حل مشکلات فرهنگی و معضلات اجتماعی دانست.

معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: جوانان با فکر خلاق خود می ‌توانند طرح‌ ها و پیشنهادهای کارسازی را ارائه دهند.
 

تقی زاده بیان داشت: وقتی در یک کارگروه 20 نفر خلاق و نخبه نظر ارائه دهند، مسلماً یک طرح جامع و کاملی در راه توسعه‌ استان بیرون می ‌آید.
وی تصریح کرد: ‌اهداف دیگر این کارگروها تحقق اهداف انقلاب اسلامی با کمک جوانان است.

معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از طرح به سمت نور خبر داد و گفت: طرحی را پیش ‌بینی کرده‌ ایم که جوانان در این طرح بدون در نظر گرفتن هرگونه نگرش سیاسی می‌ توانند با حفظ تعهدها اصول انقلاب اسلامی و در راه تعالی کشور گام بر‌دارند.

پایان پیام/

 

کد خبر 202342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha