سیز دهمین جلسه گفتگوی جوانان در اردبیل تشکیل شد

سیزدهمین جلسه گفتگوی جوانان با موضوع رابطه دین و فرهنگ در اردبیل در محل سالن ورزشگاه رضازاده اردبیل تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این جلسه که عصر امروز( 16 آذر) در محل سالن ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد، گفت: بحث عوام زدگی در بحث های دین و فرهنگ، تفکر و تعقل کنار می رود و نوع روش و آداب تأثیر گذارتر می شود.


وی اظهار داشت: در بحث توافق این دو هم عقل مقابل جهل و علم قرار می گیرد طوری که باید اذعان داشت که مهلک ترین نیاز امروزی گفتار و گویش است.


حجت الاسلام ستوده با بیان اینکه گفتار درمانی دیگر مشکل امروز جامعه ما نیست، تصریح کرد: سیره عملی هم باید در گفتار و کردار ما دخیل باشد تا بهتر نتیجه دهد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از امام علی (ع) به عنوای صدای عدالت انسانی یاد کرد و الگو قرار دادن سیره عملی گفتار و کردار ایشان به عنوای برترین الگوی تمامی مسلمانان جهان، محبان و شیعیان به خصوص جوانان خواستار شد.

 

در پایان این جلسه هم هر یک از جوانان حاضر در جلسه به بحث وتبادل نظر در مورد رابطه دین و فرهنگ با یکدیگر پرداختند .


گفتنی است؛ نظرات و پیشنهادات جوانان حاضر در این جلسه توسط کارشناسان مذهبی ومجریان برگزار کننده این جلسات در استان اردبیل جمع بندی شده و مباحث بررسی موضوع دین و فرهنگ از بعد سیره عملی ورفتاری و مصادیق مثبت ومنفی دین و فرهنگ در تأثیر پذیری و عدم تأثیر پذیری عناوین قابل بحث چهاردهمین جلسه گفتگوی جوانان از سوی کارشناسان مذهبی، مجریان وجوانان طرح و انتخاب شد.


شایان ذکر است؛ جلسات گفتگوی جوانان به همت اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل تشکیل می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 202330

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha