حرکت معلمان و دانش آموزان باید به سمت کیفیت آموزشی باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، کیفیت بخشیدن به آموزش و حرکت معلمان و دانش آموزان به سمت کیفیت آموزشی، را ضروری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در اولین نشست شورای برنامه ریزی گروه های آموزشی ابتدایی، گفت: کیفیت بخشیدن به آموزش و حرکت معلمان و دانش آموزان به سمت کیفیت آموزشی یکی از اهداف مهم گروه های آموزشی است.

 

ایوب نجف زاده با تاکید بر بحث ارتقای آموزش قرآن، آموزش ریاضی، کلاس های چند پایه و ...، افزود: این ضرورت برای ما روشن است که فعالیت های گروه های آموزشی به عنوان تامین کننده شرایط مشارکت گروهی معلمان یک امر جدی بوده و باید به آن توجه خاص شود.

 

روح انگیز آسایش طلب، معاون آموزش ابتدایی نیز در خصوص ضرورت فعالیت های گروه های آموزشی و راهبرد اساسی آن در سال جاری تحصیلی و اجرای کارگاه های آموزشی برای مدیران و معلمان تاکید کرد.

 

سید کمال حسین پور، رئیس گروه تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی با تشبیه گروه های آموزشی به یک قطار در حال حرکت در سال جاری، عملکرد آن را با عنایت به چشم انداز 1404 ، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، چشم انداز معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع، استقرار نظام جدید آموزشی 3-3-6 و... مثبت ارزیابی کرد.

 

گفتنی است، اجرای همایش و دوره آموزشی ارتقای آموزش قرآن کریم، اجرای کارگاه های آموزشی، جشنواره های تدریس ابتدایی، جشنواره مدیریت و جشنواره جابربن حیان از مصوبات این جلسه بود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 202314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha