کارگاه آموزش عمومی نهج البلاغه در زنجان برگزار می شود

دوره آموزش عمومی نهج البلاغه با حضور 40 نفر از اعضای کانون های مساجد استان زنجان، امروز (16 آذر) در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان درحال برگزاری است.

 مرتضی مقدمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی به خبرنگار شبستان گفت: دوره عمومی نهج البلاغه با هدف توسعه فرهنگ علوی در بین جوانان، ارتقای سطح فرهنگ عمومی و استعدادیابی مخاطبان توانمند و علاقه مند برگزار می شود.

 

وی برگزاری کارگاه های آموزش محور را از دیگر اهداف این کارگاه عنوان کرد و افزود: توسعه فرهنگ استفاده از نهج البلاغه با رویکرد ورود این کتاب در زندگی، توسعه فرهنگ اجتماعی، سیاسی، اخلاقی، اقتصادی و فرهنگی از دیدگاه نهج البلاغه و توسعه فرهنگ اسلامی با رویکرد نهج البلاغه در موضوع تعلیم و تربیت از دیگر اهداف این کارگاه است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه انتظار می رود شرکت کنندگان بعد از اتمام دوره علاوه بر آشنایی با نهج البلاغه با مهارت های ذکر شده در سطح فردی و اجتماعی آشنا شوند، ابراز داشت: در این دوره جوانان با سطح تحصیلات دیپام و دانشجویان مقاطع کارشناسی و بالاتر حضور دارند.

 

وی با اشاره به اینکه کارگاه عمومی نه البلاغه طی یک دوره یک روزه و با همکاری بنیاد نهج البلاغه برگزار می شود، ادامه داد: به افرادی که طرح را به طور کامل و با موفقیت بگذرانند گواهی شرکت در دوره اعطا می شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 202296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha