پرداخت 720 میلیون ریال وام کشاورزی به مددجویان طارم

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر ستان طارم با اشاره به رویکرد توانمند سازی مددجویان کمیته امداد، گفت: 720 میلیون ریال وام کشاورزی به مدد جویان تحت پوشش این نهاد اهداء می شود.

عمران صفری، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر ستان طارم به خبر نگار شبستان گفت: کمیته امداد شهرستان طارم به منظور ایجاد استقلال اقتصادی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اقدام به اشتغالزایی برای آنها می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد به طرق مختلف صورت می‌گیرد، اضافه کرد: پرداخت وام‌های اشتغالزایی و معرفی مددجویان به مراکز کاریابی از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طارم خاطر نشان کرد: با شرایطی که در امداد فراهم شده قبل از معرفی مددجویان به مراکز کاریابی و یا پرداخت وام‌های اشتغالزایی شرایط مددجویان مورد بررسی قرار گرفته و با در نظر گرفتن امکانات، شرایط و استعدادهای مددجو، اقدام به اشتغالزایی می‌شود.

 

وی ادامه داد: در صورتی که مددجو توانایی، مهارت، استعداد و همچنین علم انجام یک شغل را داشته ولی توانایی مالی و توان اجرای طرح را نداشته باشد، با تشخیص کارشناسان این نهاد به مراکز کاریابی معرفی می‌شود و در صورتی که خود مددجو متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال بوده و توانایی، مهارت و استعداد لازم را داشته باشد، کمیته امداد امام خمینی (ره) طارم با پرداخت وام‌های اشتغالزایی زمینه فعالیت او را فراهم می‌کند.

 

صفری با اشاره به اینکه وام‌های اشتغالزایی کمیته امداد در رشته‌های شغلی مختلف و با توجه به مهارتی که مددجویان دارند، پرداخت می‌شود، اضافه کرد: وام‌های دامپروری، کشاورزی و صنایع دستی از جمله وام‌های پرداختی کمیته امداد است.

 

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه گذشته از سال جاری 3 مورد دامپروری به مبلغ 240 میلیون ریال به مددجویان طارمی پرداخت شده است، افزود: در طول این مدت یک فقره وام صنایع دستی نیز به مبلغ 10 میلیون ریال به یکی از مددجویان طارمی پرداخت شده است.

 

همچنین مبلغ وام‌های کشاورزی پرداخت شده در هشت ماهه گذشته از سال جاری را 720 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ وام به هشت خانوار مددجو پرداخت شده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 202268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha