روان سازی سرمایه گذاری، شاه بیت توسعه استان کرمان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از مدیران خواست: بستر سرمایه گذاری را با روان سازی که شاه بیت توسعه استان است؛ بیشتر مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسه شورای اداری استان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: با وجود گذشت چندین ماه از شدت تحریم ها علیه ایران اما الطاف الهی باعث استقامت، شرافت و پایداری ملت ایران در این عرصه شد و مردم با تمام وجود پای ارزش های خود ایستاده اند.


محمدجواد کمالی با بیان اینکه همه حرکات دشمن به نفع اقتصاد ایران، افزایش صادرات، نجات از تک محصولی شدن و... انجامید؛ گفت: خدا را شکر می کنیم که خداوند دشمنان ما را از حمقاء قرار داد.


وی در ادامه سخنانش پیروزی غزه در برابر رژیم اشغالگر قدس و نتایج این پیروزی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: حمایت به تمام معنای آمریکا از اسرائیل پس از این جنگ، بیانگر آن است که اسرائیل به تمام معنا شکست خورده است.


این مسئول با بیان اینکه در جریان جنگ 8 روزه، اسرائیل فهمید که درگیری با کشورهای بزرگ تری از جمله ایران چه نتیجه ای برایش به دنبال دارد؛ تصریح کرد: آنان علاوه بر شکست در این جنگ دچار شکست درون سازمانی هم شدند که نمونه آن استعفای وزیر جنگ اسرائیل است و اینها علامت طلوع پیروزی و غروب صهیونیست هاست.


وی در بخش دیگری از سخنانش به (16آذر)روز دانشجو هم اشاره و تصریح کرد: اقدام دانشجویان در این روز ثابت کرد که پتانسیل های قوی مقابله با استکبار در ایران وجود دارد که حاصل آن مبارزات پیروزی انقلاب و عزت امروز ایران اسلامی است.


مهندس کمالی همچنین مشکلات استان کرمان به عنوان پنهاورترین استان کشور را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: انتظار ما از مسئولان این است که این استان را(در مجرای قانونی) مورد عنایت بیشتری قرار دهند زیرا به دلیل وسعت این استان سرمایه گذاری در آن با سختی های مواجه است.


وی پس از بیان نکات مهمی در خطاب به مدیران حاضر در جلسه از آنان خواست بستر سرمایه گذاری را با روان سازی که شاه بیت توسعه استان است؛ بیشتر مورد توجه قرار دهند.
 

کمالی خواستار کنترل بیش از پیش بازار توسط مسئولان ذیربط شد و افزود: مردم متوجه مسائل و تحریم ها هستند اما در عین حال از مسئولان هم انتظاراتی دارند که آنان جلوی سوءاستفاده کننده ها و فرصت طلبان بازار را بگیرند.

 

پایان پیام/

کد خبر 202251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha