دانشجویان گسترده ترین و اثرگذارترین طیف اجتماعی یک کشور هستند

یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کردکوی و بندرترکمن گفت: دانشجویان گسترده ترین و اثرگذارترین طیف اجتماعی یک کشور هستند.

عابد عابدزاده، یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کردکوی و بندرترکمن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان گفت: دانشجویان گسترده ترین و اثرگذارترین طیف اجتماعی یک کشور هستند.


وی افزود: دانشجویان به دلیل برخورداری از شاخص های ذاتی و ممتاز خود، کارآمدترین نیروها با پتانسیل بالا نسبت به سایر گروه ها و جریانات اجتماعی و سیاسی یک کشور هستند که همه رهبران کشورها جدا از نوع بینش آنان بر جامعه نگاه ویژه نسبت به دانشجو و محافل علمی و نخبگان دارند.


عابدزاده تصریح کرد: 16 آذر بیانگر حرکتی انقلابی از طرف جوانان روشنفکرری است که با بصیرت تمام عیار زمینه رسوخ افکار غرب را شناسایی و از اشاعه آن در کشور جلوگیری می کند.

 

وی ادامه داد: دانشجویان سرمایه های بی بدیل کشور هستند که همواره مطیع و پایبند به آرمان های امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری بوده و با رصد تمام حوادث و وقایع بزرگ و کوچک، تلخی و شیرینی آن را با نگاه عالمانه درک کرده و به عنوان نرم افزاری قوی در اعتلا و سربلندی کشور جهت تعالی، توسعه و اقتدار کشور تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری هستند.
 

این استاد دانشگاه افزود: دانشجویان به عنوان یک تفکر و ابتکار منشاء اثرات و برکات فراوان برای ملت قدرشناس و فرصتی برای خدمات رسانی در زمینه های علمی، صنعتی، فرهنگی و غیره خواهند بود.
 

پایان پیام/

کد خبر 202188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha