شناسایی 96 هزار نفر معتاد به مواد مخدر در استان اصفهان

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از شناسایی 96 هزار نفر معتاد به مواد مخدر در استان اصفهان تاکنون خبرداد.

 نبی‌الله شاه‌محمدی، جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به شناسایی افراد معتاد به مواد مخدر در استان اصفهان به خبرنگار شبستان گفت: برای ایجاد بستری مناسب ویژه معتادانی که به سوی پاکی قدم گذاشته و همچنین بازگرداندن آنها به سمت جامعه اقداماتی مانند ارائه وام اشتغال زایی، ارائه مسکن مهر و سایر خدمات در حال انجام است که باید از این فرصت‌های طلایی بیشترین استفاده ممکن برده شود.

 

وی افزود: تاکنون هزار نفر معتاد به مواد مخدر در استان اصفهان شناسایی شده است که زمینه برای ترک اعتیاد آن ها فراهم شده است که هم‌اکنون رقابتی بین مراکز میان مدت افتاده که باید به سوی رقابت‌های سالم کشانده شود.


شاه‌محمدی اشاره‌ای به مسئولان مراکز میانه مدت کرد و بیان داشت: باید با گروه‌های نظارتی و بهداشتی هماهنگی کامل برقرار کنید و دستگاه‌های غیر مجاز با آبروی سایر مراکز و دستگاه‌های دولتی بازی می‌کنند و ما اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم.


وی ادامه داد: برخی از مراکز، مجوز بستری کردن 50 نفر بیمار را دارند اما در حین کار 200 نفر پذیرش می‌شوند که این امر خلاف قانون و شرع است.

 

کد خبر 202145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha