هنوز بسیاری از مشکلات مردم مشهد پابرجا است

پژمان تصریح کرد: با صراحت اعلام می‌کنم با وجود تمام خدماتی که همکاران من در حوزه شهرداری و نظارت اعضای شورای شهر انجام داده‌اند، هنوز بسیاری از مشکلات مردم مشهد پابرجا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سید محمد پژمان، شهردار مشهد، عصر روز گذشته(15آذر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم هنوز هم انتظاراتی دارند که ما موفق به انجام آن نشده‌ایم اما باید بگویم ما تمام تلاشمان را به کار برده‌ایم و کم کاری نداشته ایم.


وی افزود: با صراحت اعلام می‌کنم با وجود تمام خدماتی که همکاران من در حوزه شهرداری و نظارت اعضای شورای شهر انجام داده‌اند هنوز بسیاری از مشکلات مردم پابرجا است.


پژمان با اشاره به این مطلب که برای رسیدن به یک شهر ایده‌آل به همت و تلاش تمام مدیران و شهروندان نیاز داریم، اذعان داشت: با مکانیزه کردن کارها در شهرداری سبب افزایش خدمات‌رسانی و ایجاد دقت بیشتر پیرامون موضوعات مختلف شهروندان شده‌ایم اما تا زمانی که مردم و مسئولان با تمام توان خود وارد عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نشوند به شهر ایده‌آل نخواهیم رسید.


شهردار مشهد خاطر نشان کرد: با تمام کاستی‌ها، قوانین کهنه و ساختارهای قدیمی موجود در سازمان‌ها از تجربه و اراده جمعی اعضای بسیجی و حزب‌الهی برای ایجاد تغییرات مثبت در این شهر استفاده کرده‌ایم این در حالی است که این قشر از شهروندان و مسئولان همیشه کفایت خود را به نظام ثابت کرده‌اند.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر توانسته‌ایم جایگاه پایتخت معنوی ایران را در بین تمام شهرها ارتقا دهیم، بیان داشت: به شهروندان پایتخت معنوی ایران این نوید را می‌دهم که تمام سازمان‌های شهرداری دارای حسابرسی مقبولی است و امروز توسط نمایندگان شورای شهر در مورد سازمان‌های شهرداری به‌صورت جدی اسناد و مدارک مورد بررسی و حسابرسی مطلوبی قرار دارد.


شهردار مشهد با اشاره به این مطلب که شهرداری با تمام مشکلات سعی کرده است انضباطی قوی و دقیق برای بخش‌های متعدد خود ایجاد کند، تصریح کرد: گرچه به سبب تامین منابع مالی و هزینه کرد مفید در شهر زیر فشار هستیم اما با صحت عمل مدیران شهرداری و شورای شهر به صورت حائز اهمیتی در حال خدمت هستیم.


پژمان به حوزه حمل نقل عمومی شهری در مشهد اشاره کرد و گفت: در حال حضر50 درصد از اتوبوس‌های شهر در اختیار شهرداری و 50 درصد دیگر در اختیار بخش خصوصی است.


شهردار مشهد درادامه با اشره به این مطلب که بودجه و درآمدهای به دست آمده به صورت دقیق در منابع مختلف این شهر هزینه شود، تصریح کرد: در بخش مربوط به شهرداری 130 میلیارد تومان برای اتوبوسرانی هزینه شده است که از این مبلغ، شهروندان فقط 16 میلیارد تومان پرداخت کرده‌اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 202129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha