تصویب 27 طرح توسعه کشاورزی با هزینه بالای 500 میلیون ریال

استاندار اردبیل با بیان اینکه 27 طرح توسعه کشاورزی با هزینه بالای 500 میلیون ریال از شهرستان ها به کارگروه استانی فرستاده شده است، گفت: همه این طرح ها پس از بررسی اعضای کارگروه، به تصویب نهایی رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، اکبر نیکزاد استاندار اردبیل شامگاه گذشته ( 15 آذر) در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل با اشاره به طرح های ارسال شده از شهرستان ها برای کارگروه، اظهار داشت: از اردبیل 4 طرح احداثی رسیده است که احداث انبار مکانیزه سیب زمینی 1000 تنی، پرواربندی گوساله، خرید تراکتور و خرید کمباین عنوان این طرح ها است.

 

وی با بیان اینکه از مشگین شهر نیز 2 طرح احداثی به کارگروه ارسال شده است، افزود: این دو طرح پرورش مرغ مادر گوشتی و خرید تراکتور و ادوات کشاورزی است.


نیکزاد طرح های پیشنهادی نمین را 6 طرح احداثی و 2 طرح سرمایه در گردش عنوان کرد و گفت: طرح های احداثی این شهرستان پرورش ماهی سردآبی، تکثیر و پرورش ماهیان زینتی صدهزار قطعه ای، تعاونی میوه و سبزیجات و صیفی جات خشک و خرید کمباین و طرح های سرمایه در گردش آن پرورش مرغ گوشتی 16 هزار قطعه ای و پرواربندی بره است.


استاندار اردبیل با بیان اینکه شهرستان کوثر نیز 2 طرح احداثی پروار بندی گوساله به تعداد 250 راس و پرورش مرغ گوشتی را ارسال کرده است، ادامه داد: شهرستان نیر هم 2 طرح احداثی پرورش گاو اصیل شیری به تعداد 20 راس و پرورش گاو شیری به تعداد 15 راس را پیشنهاد کرده است.


وی با بیان اینکه شهرستان خلخال نیز 6 طرح به کارگروه ارسال کرده که یکی احداثی با عنوان خرید کمباین و 5 طرح سرمایه در گردش نیز با عنوان های پرواربندی گوساله و بره است، بیان داشت: شهرستان بیله سوار نیز 4 طرح احداثی را با عناوین خرید کمباین، تراکتور و ادوات کشاورزی به کارگروه استانی ارسال کرده است.


نیکزاد با بیان اینکه 1 طرح احداثی از شهرستان گرمی با عنوان خرید کمباین به کارگروه ارسال شده است، تصریح کرد: از شهرستان های پارس آباد و سرعین طرحی بالای 50 میلیون تومان به کارگروه ارسال نشده است.


وی با بیان اینکه در مجموع 27 طرح از شهرستان ها به کارگروه استانی ارسال شده است، افزود: همه این طرح های احداثی و سرمایه در گردش در کارگروه های شهرستانی تصویب شده بود و با بررسی دوباره آنها توسط کارگروه استانی به تصویب رسید.


نیکزاد در پایان سخنان خود با بیان اینکه 109 طرح احداثی و سرمایه در گردش زیر 300 میلیون ریال از شهرستان ها به کارگروه استانی فرستاده شده است، تصریح کرد: تسهیلات بانکی با سود 13 درصد پس از به تصویب رسیدن در اختیار صاحبان این طرح ها قرار می گیرد.


پایان پیام/

کد خبر 202118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha